اعزام نیروهای امداد و نجات برای نجات افرودبازان/امکان تماس برقرار شد

با دستور قضایی معاونت دادستانی نیروهای امداد و نجات برای نجات افرودبازان گرفتار در غار مغان اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دو ساعت پیش پیامی در شبکه های مجازی مبنی بر گرفتاری چهار تن از ورزشکاران افرود باز مشهدی در برف که روز گذشته به کوه های خلج مشهد رفته بودند منتشر شد.

15:06:15  گوشی گرفتاران در برف آنتن داد و در در این تماس از وضعیت جسمانی این گرفتاران خبر داده شد.

در این مصاحبه تلفنی برقرار شده طبق اطلاعات داده شده  گرفتاران در غار با درست کردن آتش منتظر رسیدن کمک نیروهای امدادی هستند.


 در پی وصول گزارش های مردمی نهادهای مربوطه پس از تماس های مردم و درخواست کمک، اعلام کردند امکان ورود به منطقه وجود ندارد که پس از آن دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد کار شده و با صدور دستورات قضایی لازم در حال حاضر هیئت اتومبیل رانی و موتور سواری و هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

قاضی محمد بخشی محبی معاون دادستان مشهد در این باره گفت: گزارش ها حاکی از آن است که این شهروندان در حال حاضر در غار مغان پناه گرفته اند اما متاسفانه گوشی هایشان در حال خاموش شدن است و تیم های امدادی باید هرچه سریع تر خود را به منطقه برسانند که به علت بارش 25 سانت برف امدادرسانی با دشواری روبرو شده است.

وی افزود: در حال حاضر 8 خودرو فقط از سوي هيات اتومبيل راني به محل اعزام شده و دستورهای قضایی لازم و در صورت لزوم فراخوان سایر گروه های امدادی همچون بسیج منطقه و ... صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.