زندگینامه شهید ابراهیم هادی+ تصاویر

مادران بسیاری در این مرز و بوم جوانان رشیدشان را تقدیم اسلام کرده اند اما سهم مادران شهدای گمنام پس از جنگ از فرزندانشان کمتر از دیگرمادران بود.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) یادبودی است که خیلی‌ها با دیدن عکس صاحب آن و عنوان «شهید گمنام» که روی سنگ مزار نوشته شده، می‌روند و زائر شهید مفقودالاثر «ابراهیم هادی» می‌شوند؛ شهیدی که برای بچه‌های جنوب شرق تهران و کسانی که اهل دل هستند، خیلی عزیز است البته این شهید برای جوان‌هایی که کتاب «سلام بر ابراهیم» را خواندند، حال و هوای دیگری دارد.

پهلوان بسیجی ابراهیم هادی از بنیانگذاران گروه چریکی شهید اندرزگو در جبهه گیلانغرب و ستاره ورزش کشتی کشورمان است؛ او در اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان به دنیا آمد؛ ابراهیم چهارمین فرزند خانواده بود؛ او در نوجوانی طعم تلخ یتیمی را چشید، از آنجا بود که همچون مردان بزرگ زندگی را پیش برد.

 
ابراهیم دوران دبستان را به مدرسه طالقانی رفت و دبیرستان را نیز در مدارس ابوریحان و کریم‌خان گذراند. او در سال ۵۵ توانست به دریافت دیپلم ادبی نائل شود. از همان سال‌های پایانی دبیرستان، مطالعات غیر درسی را نیز شروع کرد؛ حضور در هیئت جوانان وحدت اسلامی و همراهی و شاگردی استادی نظیر مرحوم علامه «محمدتقی جعفری» بسیار در رشد شخصیتی ابراهیم مؤثر بود.
این شهید مفقود، در دوران پیروزی انقلاب شجاعت‌های بسیاری از خود نشان داد؛ همزمان با تحصیل علم به کار در بازار تهران مشغول بود و پس از انقلاب در سازمان تربیت بدنی و بعد از آن به آموزش پرورش منتقل شد.

یکی از کارهای ابراهیم انتقال مجروحان و شهدا از منطقه به عقب جبهه بود. گاهی اوقات پیکرهای مطهر شهدا در ارتفاعات بازی‌دراز بر شانه‌های ابراهیم می‌نشست تا به دست خانواده‌هایشان برسد.
زندگینامه شهید ابراهیم هادی

**خاطراتی از ابراهیم؛

*عصر یک روز وقتی خواهر وشوهر خواهر ابراهیم به منزلشان آمده بودند هنوز دقایقی نگذ شته بود که از داخل کوچه سرو صدایی شنیده می شد.ابراهیم سریع از پنجره طبقه ی دوم نگاه کرد و دید شخصی موتور شوهر خواهرشان را برداشته و در حال فرار است.

ابراهیم سریع به سمت درب خانه آمد و دنبال دزد دوید و هنوز چند قدمی نرفته بود که یکی از بچه محل ها لگدی به موتور زد و آقا دزده با موتور به زمین خورد.تکه آهنی که روی زمین بود دست دزد را برید و خون هم جاری شد. ابراهیم به محض رسیدن نگاهی به چهره پراز ترس و دلهره دزد انداخت و بعد موتور را بلند کرد و گفت: سوار شو! همان لحظه دزد را به درمانگاه برد و دست دزد را پانسمان کرد.

کارهای ابراهیم خیلی عجیب بود و شب هم با هم به مسجد رفتند و بعد از نماز ابراهیم کلی با اون دزد صحبت کرد و فهمید که آدم بیچاره ای است و از زور بیکاری از شهرستان به تهران آمده و دزدی کرده.

ابراهیم با چند تا از رفقا و نمازگزاران صحبت کرد و یه شغل مناسبی برای آن آقا فراهم کرد.مقداری هم پول از خودش به آن شخص داد و شب هم شام خورد و استراحت کردند.صبح فردا خیلی از بچه ها به این کار ابراهیم اعتراض کردند. ابراهیم هم جواب داده بود:مطمئن باشید اون آقا این برخورد را فراموش نمی کند و شک نکنید برخورد صحیح، همیشه کار سازه.

* عصر بود که حجم آتش کم شد، با دوربین به نقطه ای رفتم که دید بهتری روی کانال داشته باشم.آنچه می دیدم باور نکردنی بود. از محل کانال فقط دود بلند می شد ومرتب صدای انفجار می آمد. اما من هنوز امید داشتم.با خودم گفتم:ابراهیم شرایط بسیار بدتری از این را هم سپری کرده، نزدیک غروب شد.

من دوباره با دوربین به کانال نگاهی انداختم.احساس کردم از دورچیزی پیداست و در حال حرکت است.با دقت بیشتری نگاه کردم.کاملاً مشخص بود،سه نفر در حال دویدن به سمت ما بودند ودرمسیر مرتب زمین می خوردند و بلند می شدند وزخمی وخسته به سمت ما می آمدند .معلوم بود از کانال می آیند.فریاد زدم و بچه ها را صدا کردم.به بقیه هم گفتم تیراندازی نکنید.بالاخره آن سه نفر به خاکریز ما رسیدند. پرسیدم:از کجا می آیید.

حال حرف زدن نداشتند. یکی از آنها خواست . سریع قمقمه رو به او دادم.دیگر دیگری هم از شدت ضعف وگرسنگی بدنش می لرزید. وسومی بدنش غرق به خون بود. وقتی سرحال آمدند گفتند:از بچه های کمیل هستند.

با اضطراب پرسیدم: بقیه بچه ها چی شدن؟ در حالی که یکی از آنها سرش را به سختی بالا می آورد گفت:فکر نمی کنم کسی غیراز ما زنده باشد.

هول شده بودم.دوباره وبا تعجب پرسیدم:این پنج روز چه جوری مقاومت کردید؟ باهمان بی رمقی اش جواب داد زیر جنازه ها مخفی شده بودیم اما یکی بود که این پنج روز کانال رو سر پا نگه داشته بود.

عجب آدمی بود! یک طرف آر پی جی می زد و یک طرف تیربار شلیک می کرد. یکی از اون سه نفرپرید توی حرفش و گفت:همه شهدا رو ته کانال هم می چید .آذوقه وآب رو پخش می کرد،به مجروح ها می رسید.اصلاً این پسر خستگی نداشت.

گفتم :مگر فرمانده ها ومعاون های دوتاگردان شهید نشدن ، پس از کی داری حرف می زنید؟

گفت:یه جوونی بود که نمی شناختیمش ، موهایش این جوری بود ... ، لباسش اون جوری و چفیه... . داشت روح از بدنم جدا می شد.سرم داغ شده بود.آب دهانم را قورت دادم.اینها همه مشخصه های ابراهیم بود.با نگرانی نشستم ودستانش را گرفتم وگفتم:آقا ابراهیم الان کجاست؟ گفت: تا آخرین لحظه که عراق آتش می ریخت زنده بود وبه ما گفت :تا می تونید سریع بلند بشیدو تا کانال رو زیر ورو نکردند فرار کنید. یکی ازاون سه نفر هم گفت:من دیدم که زدنش.با همون انفجار اول افتاد روی زمین.

این گفته ها آخرین اخباری بود که از کانال کمیل داشتیم و ابراهیم تا به حال حتی جنازه ای هم ازش پیدا نشده ، همیشه دوست داشت گمنام شهید شود.

چند سال بعداز عملیات تفحص شهدا، محمود وند از بچه های تفحص که خود نیز به درجه رفیع شهادت رسید نقل می کند: یک روز در حین جستجو، در کانال کمیل شهیدی پیدا شد که دروسایل همراه او دفترچه یادداشتی قرار داشت که بعد از گذشت سالها هنوز قابل خواندن بود، درآخرین صفحه این دفترچه نوشته شده بود:

امروز روز پنجم است که در محاصره هستیم، آب و غذا را جیره بندی کردیم، شهدا انتهای کانال کنارهم  قرار دارند، دیگر شهدا تشنه نیستند.فدای لب تشنه ات پسر فاطمه(س)

* سال اول جنگ بود. به مرخصی آمده بودیم. با موتور از سمت میدان سرآسیاب به سمت میدان خراسان در حرکت بودیم. ابراهیم (شهید ابراهیم هادی)عقب موتور نشسته بود.

از خیابانی رد شدیم. ابراهیم یک دفعه گفت: امیر وایسا! من هم سریع آمدم کنار خیابان. با تعجب گفتم. چی شده؟! گفت: هیچی، اگر وقت داری بریم دیدن یه بنده خدا!‌ من هم گفتم: باشه، کار خاصی ندارم.

با ابراهیم داخل یک خانه رفتیم. چند بار یاالله گفت. وارد اتاق شدیم. چند نفری نشسته بودند. پیرمردی با عبای مشکی و کلاهی کوچک بر سر بالای مجلس بود. به همراه ابراهیم سلام کردیم و در گوشه اتاق نشستیم. صحبت حاج آقا با یکی از جوان‌ها تمام شد. ایشان رو کرد به ما و با چهره‌ای خندان گفت: آقا ابراهیم راه گم کردی، چه عجب این طرف ‌ها!

ابراهیم سر به زیر نشسته بود. با ادب گفت: شرمنده حاج آقا، وقت نمی‌کنیم خدمت برسیم. همین طور که صحبت می‌کردند فهمیدم ایشان، ابراهیم را خوب می‌شناسد حاج آقا کمی با دیگران صحبت کرد.

وقتی اتاق خالی شد رو کرد به ابراهیم و با لحنی متواضعانه گفت: آقا ابراهیم ما رو یه کم نصیحت کن! ابراهیم از خجالت سرخ شده بود. سرش را بلند کرد و گفت: حاج آقا تو رو خدا ما رو شرمنده نکنید. خواهش می‌کنم این طوری حرف نزنید بعد گفت: ما آمده بودیم شما را زیارت کنیم. انشاء‌الله در جلسه هفتگی خدمت می‌رسیم. بعد بلند شدیم، خداحافظی کردیم و به بیرون رفتیم.

بین راه گفتم: ابراهیم جون، تو هم به این بابا یه کم نصیحت می‌کردی. دیگه سرخ و زرد شدن نداره!‌ با عصبانیت پرید توی حرفم و گفت: چی می‌گی امیر جون، تو اصلاً این آقا رو شناختی!؟ گفتم: نه، راستی کی بود!؟

جواب داد: این آقا یکی از اولیای خداست. اما خیلی‌ها نمی‌دانند. ایشون حاج میرزا اسماعیل دولابی بودند. سال ها گذشت تا مردم حاج آقای دولابی را شناختند. تازه با خواندن کتاب طوبی محبت فهمیدم که جمله ایشان به ابراهیم چه حرف بزرگی بوده.
زندگینامه شهید ابراهیم هادی

** جاوید الاثر؛

و سرانجام ابراهیم، در والفجر مقدماتی پنج روز به همراه بچه‌های گردان کمیل و حنظله در کانال‌های فکه مقاومت کرد اما تسلیم نشد و در ۲۲ بهمن سال ۶۱ بعد از فرستادن بچه‌های باقی مانده به عقب، تنهای تنها با خدا همراه شد و دیگر کسی او را ندید و این هم آخرین تصویر از پیکر پهلوان بسیجی شهید «ابراهیم هادی» در کانال قتلگاه فکه گرفته شده توسط تلویزیون عراق، که در نشریه پلاک هشت منتشر شده است.
 
 
ابراهیم همیشه از خدا می‌خواست گمنام بماند؛ چرا که گمنامی صفت یاران خداست.
زندگینامه شهید ابراهیم هادی


** وصیت نامه شهید هادی؛

بسم رب الشهداء و الصديقين

اگر چه خود را بيشتر از هر كس محتاج وصيت و پند و اندرز مي‌دانم، قبل از آغاز سخن از خداوند منان تمنّا مي‌كنم قدرتي به بيان من عطا فرمايد كه بتوانم از زبان يك شهيد‌، دست به قلم ببرم چرا كه جملات من اگر لياقي پيدا شد و مورد عفو رحمت الهي قرار گرفتم و توفيق و سعادت شهادت را پيدا كردم، به عنوان پرافتخارآفرين وصياي شهيد خوانده مي‌شود. 

خدايا تو را گواه مي‌گيرم كه در طول اين مدت از شروع انقلاب تاكنون هر چه كردم براي رضاي تو بوده و سعي داشتم هميشه خود را مورد آزمايش و آموزش در مقابل آزمايش‌ها قرار دهم. 
اميدوارم اين جان ناقابل را در راه اسلام عزيز و پيروزي مستضعفين بر متكبرين بپذيري.

خدايا هر چند از شكستگي‌هاي متعدد استخوان‌هايم رنج مي‌برم،‌ ولي اهميتي نمي‌دادم؛ به خاطر اين‌كه من در اين مدت چه نشانه‌هايي از لطف و رحمت تو نسبت به آن‌هايي كه خالصانه و در اين راه گام نهاده‌اند، ديده‌ام. 

خدايا،‌ اي معبودم و معشوقم و همه كس و كارم، نمي‌دانم در برابر عظمت تو چگونه ستايش كنم ولي همين قدر مي‌دانم كه هر كس تو را شناخت، عاشقت شد و هر كس عاشقت شد، دست از همه چيز شسته و به سوي تو مي‌شتابد و اين را به خوبي در خود احساس كردم و مي‌كنم. 

خدايا عشق به انقلاب اسلامي و رهبر كبير انقلاب چنان در وجودم شعله‌ور است كه اگر تكه‌تكه‌ام كنند و يا زير سخت‌ترين شكنجه‌ها قرار گيرم، او را تنها نخواهم گذاشت. 

و به عنوان يك فردي از آحاد ملت مسلمان به تمامي ملت خصوصاً مسئولين امر تذكر مي‌دهم كه هميشه در جهت اسلام و قرآن بوده باشيد و هيچ مسئله و روشي شما را از هدف و جهتي كه داريد، منحرف ننمايد. 

ديگر اين كه سعي كنيد در كارهايتان نيت خود را خالص نموده و اعمالتان را از هر شرك و ريا، حسادت و بغض پاك نماييد تا هم اجر خود را ببريد و هم بتوانيد مسئوليت خود را آن‌چنان كه خداوند، اسلام و امام مي‌خواهند، انجام داده باشيد اين را هرگز فراموش نكنيد تا خود را نسازيم و تغيير ندهيم، جامعه ساخته نمي‌شود. 

والسلام و عليكم و رحمه الله و بركاته
ابراهيم هادي‌پور

روحش شاد و یادش گرامی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۵۴
در انتظار بررسی: ۹
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام داداش جان
سلام مارو به مادرت فاطمه برسون
تو رو خدا شفاعتمون کن. از خدا بخواه فرج مهدی (عج ا...) رو برسونه. بد اوضاعی شده
داداش جان غم و حرف ناگفتنی زیاده. از خدا بخواه و واسطه شو برام. دعا کن برام. از خدا بخواه آبرومون رو حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۳:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام داداش ابراهیم . داداش ابراهیم پس کی میخوای به خوابم بیای ؟ کی میخوای معجزه برام کنی. کی میخوای کمکم کنی ؟ داداش حقیقتا خسته شدم . صبرم سر اومده . فقط به خاطر مامان و بابا زنده ام و دارم ادامه میدم . خستم داداش . هر شب با گریه می‌خوابم . افسرده شدم . داداش دلم میخواد برم بغل یکی یه دل سیر گریه کنم . جلو مامان و بابام خجالت میکشم گریه کنم . داداش من از بس که هر شب با استرس می‌خوابم هر روز استرس دارم خسته شدم .. برام معجزه کن . بهم کمک کن . به داد دلم برس .بهم کمک کن بتونم از پس مشکلات و سختی های زندگی بر بیام . داداش حقیقتا از مامان و بابا خجالت میکشم.
از این که هر سال بهشون قول میدم سال بعد قبول میشم و هر سال این موقع سال صفر صفرم . داداش هفته دیگه کنکوره و من بازم قبول نمیشم . از همه دیگه خجالت میکشم .اوکی من بنده خوبی برا خدا نبودم من گنهکارم ولی تو کمکم کن . ازت کمک می‌خوام داداش. واسطم شوپیش خدا . عاجزانه خالصانه التماست میکنم یه کاری برام کن داداش ..یه کار کن ترو خدا .
کاش بشه آخر قصه برسم یه جایی که بگم دیدی تونستم . التماست میکنم . تو بنده خوب خدایی . تو بنده محبوب خدایی تو سوگولی خدایی . برام دعا کن پیش خدا . واسطه من شو پیش خدا . من که جز شما کسی رو ندارم داداشم . به دادم برس. معجزه کن برام .
داداش ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۴ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام داداش عزیزم این پیام را در شبی می‌نویسم که دلم از روزگار گرفته است شب جمعه ای که دلم میخواد تو را در خواب ببینم و با تو نجوا کنم میدانم لیاقت دیدن خوابت را ندارم تو عاشق بودی یک عاشق
تمام معنا کاش عشقت را در وجود من هم قرار بدهی تا بتوانم خالصانه
و دور از هرچی عیب و کاستی خدای خودم را عبادت کنم
عاشقانه دوستت دارم شهید رفیق روزهای تنهایی من ?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام داداش خبی؟
وقتی اسمم واس راهیان نور در اومد اومدم اونجا حتی وقتی ورودی کانال تون ک رفتم حس خبی پیدا کرده بودم دیگ از همون جا اسم کانال تون تو ذهنم مونده حتی اونجام ی مهر نماز دادن به عشق همون ها نمازمم می خونم،
داداش هواست به ما باشه هوا مونو داشته باش
روحت شاد یادت گر امی
Iran (Islamic Republic of)
سلام برسالارشهیدان وسلام برشهید راه اسلام ابراهیم هادی
۱۴:۰۲ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام برفاطمه وسلام برپسرش ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
سلام بر فرزند فاطمه زهرا سلام داداش بزرگم امشب و خیلی شبها دارم با گریه میخابم خودت میدونی چه غمی تو دلمه تو را به مادرت فاطمه زهرا فردا شب همه کربلا حاضر میشن ازت میخام سفارشم را به مادرمون بکنی و برام دعا کنی از این غم هر جور میدونه از خدا بخاد خلاص بشم دنیا برام کوچیک و پرغم شده داداشم من تو را داداش معنوی خودم کردم تو داداشمی ازت میخام برام دعا کنی ،دعام کن
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۳:۵۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سلام داداش ابراهیم جان . حالت چطوره ؟ خوبی داداشم ،
داداش یه چیزی ازت می‌خوام . از امام رضا و امام حسین بخوای منو بطلبن . دلم حرم میخواد . داداش من می‌دونم بنده خوبی برا خدا نبودم . می‌دونم گناهکارم .می‌دونم انسان پاکی نیستم ولی تو از خدا بخواه منو ببخشه . داداش من ۲۰ سالمه و توی این ۲۰ هنوز امام رضا منو نطلبیده . دلم تنگه برا آقا امام رضا . دوست دارم برم حرمشون . و دوست دارم برم کربلا . ای کاش قسمت من بشه با خانوادم بریم هم پیش امام رضا هم پیش امام حسین . داداش کمک کن من بتونم برم . از خدا هم بخواه منو ببخشه بابت گناهانم . برام هم دعا کن .
ممنونت میشم داداش ابراهیم .
Iran (Islamic Republic of)
هاکان
۰۲:۰۸ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سلام برابراهیم بزرگمرد من تازه امشب اززبان یکی ازآشناهاشندیم بزرگی ورشادت های مثال زدنی ات رافقط میتونم بگم خیلی مردی
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۳:۵۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
سلام شهید ابراهیم هادی سلام برادر بزرگم منو میشناسی رو سیاهم ولی چندساله قولی ب خدا و حضرت علی دادم و خداروشکر روش موندم تو میدونی من چی میگم من رو حرفم موندم داداش شما شهیدی و نزد خدا خیلی ارزش داری تورو بجان مادرت فاطمه زهرا شما واسطه شو بین من و خدا بگو ای بنده رو سیاهت فقط سلامتی دوتا بچه شو ازت میخا و همیشه کنارم باشن خدا خودش میدونه من جز دوتا بچه کسیرو ندارم بخدا میگی هواسش بمن و بچه هام باشه بهش بگو نذاره هیچ مادری داغ و غم دوری اولادشو ببینه..داداش دمت گرم خیلی مردی
Iran (Islamic Republic of)
تنهاترین
۱۵:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام شهید عزیرم
Iran (Islamic Republic of)
تنهاترین
۱۵:۱۱ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام شهید عزیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۳
سلام داداش شفاعت ما یادت نره.
الهی به مقام داداش ابراهیم هر کی هر حاجتی داره حاجت روا بشه انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
صاحب دل
۱۵:۵۶ ۲۳ فروردين ۱۴۰۳
روحش شاد و یادش سبز که مایه سربلندی ایران و الگوی همچو مولای خود بود ، نشر زندگی و خاطرات آنها الزامی است.
Germany
عاشق خدا
۱۶:۲۷ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
سلام بنده خاص خدا، سلام فرزند فاطمه زهرا(سلام ا… علیها)، سلام سلام سلام پهلوان، سلام جانم.
داداش ابراهیم خوبی؟ من با شما خدا رو شناختم و دوباره متولد شدم. یادته که؟ یادته. با شما ادم شدم اگه شدم! با شما مسیر اهل بیت رو آموختم و عبد بودن رو یادگرفتم.
اونی که شما رو شناخت خدارو شناخت و اونی که خدارو شناخت بی نیاز از هر کس و هرچیز میشه جز ذات روبوبیت الهی. یادته که منم همون بنده ی رو سیاه بودم که دستش و گرفتی و با خودت همراه کردی. با شما فهمیدم که شهدا زنده اند یعنی چه، الان بعد از تقریبا یکسال شناخت شما هیچ ارزویی ندارم جز همان ارزویی که شما داشتی. شهادت کوچک ترین ارزوی من است و از خدا میخواهم که جسدم همانند مادرم فاطمه زهرا (سلام ا… علیها) هیچ وقت پیدا نشود و به قول شهید همت عزیزم حتی به اندازه همین جسمم خاک مقدس ایرانم رو اشغال نکنم.
باشد که در دنیا زیارت و در اخرت شفاعت سالار و سرور شهیدان عالم اباعبدا… الحسین (علیه السلام) قسمتمان و لیاقت نوکری اهل بیت را پیدا کنیم.

دوستدار و برادر کوچکترت علی. م
Germany
عاشق خدا
۱۶:۲۵ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
سلام بنده خاص خدا، سلام فرزند فاطمه زهرا(سلام ا… علیها)، سلام سلام سلام پهلوان، سلام جانم.
داداش ابراهیم خوبی؟ من با شما خدا رو شناختم و دوباره متولد شدم. یادته که؟ یادته. با شما ادم شدم اگه شدم! با شما مسیر اهل بیت رو آموختم و عبد بودن رو یادگرفتم.
اونی که شما رو شناخت خدارو شناخت و اونی که خدارو شناخت بی نیاز از هر کس و هرچیز میشه جز ذات روبوبیت الهی. یادته که منم همون بنده ی رو سیاه بودم که دستش و گرفتی و با خودت همراه کردی. با شما فهمیدم که شهدا زنده اند یعنی چه، الان بعد از تقریبا یکسال شناخت شما هیچ ارزویی ندارم جز همان ارزویی که شما داشتی. شهادت کوچک ترین ارزوی من است و از خدا میخواهم که جسدم همانند مادرم فاطمه زهرا (سلام ا… علیها) هیچ وقت پیدا نشود و به قول شهید همت عزیزم حتی به اندازه همین جسمم خاک مقدس ایرانم رو اشغال نکنم.
باشد که در دنیا زیارت و در اخرت شفاعت سالار و سرور شهیدان عالم اباعبدا… الحسین (علیه السلام) قسمتمان و لیاقت نوکری اهل بیت را پیدا کنیم.

دوستدار و برادر کوچکترت علی. م
Canada
لیل
۱۳:۰۸ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
سلام بر روح پاک همه شهدا شهید عزیزم داداش ابراهیم انقدرررررر دلم شکسته که نمیدونم از کجای بی مهریای دنیا بگم بعد از یه ازدواج ناموفق و چالش‌های خیلی وحشتناک بعد از ۷ سال ب یکی اعتماد کردم به ظاهر موجه خیلی موجه ولی وقتی وارد زندگی شدم هزاران دیو در وجودش نهفته تمام دنیا و اطرافیان از دستش در رنجشن بسیار بد هن بسیار خودمختار و دیکتاتور الان هم با شخص دیگه ای وارد رابطه شده منو یه بچه یکساله فقط کارمون گریه اس خدایا قسمت میدم به روح بزرگ شهید ابراهیم زندگیمو درست کن خسته شدم همش تحقیر همش جنگ داداش ابراهیم از دیشب به خودت متوسل شدم کمکم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۶ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
برادر عزیزم روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۲:۴۵ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سلام داداشم . خوبی داداش ابراهیم . داداش من عیدیمو ازت می‌خوام . راستی هدیه تولدمم می‌خوام . پارسال قول گرفتم گفتم هدیه تولدم قبولی رشته مورد علاقم تو دانشگاه مورد علاقم باشه . امسالم برا تولدم بازم همینو می‌خوام . عیدی هم همینو می‌خوام .داداش تورو خدا ترو به مادرت فاطمه زهرا قسم کمکم کن قبول بشم تو رشته و دانشگاه مورد علاقم لطفاااا لطفاااا .هم هدیه تولد هم عیدی یه چیز می‌خوام . بهم بده لطفاااا. داداش یه آرزو دیگم دارم اونم اینه که بیای به خوابم .خیلی دوست دارم شمارو ببینم. مشتاق دیدارتونم. می‌دونم انقدر انسان خوبی نبودم برای خدا بنده خوبی نبودم ولی بازم دوست دارم ببینم شمارو . کاش فقط یه بار بیای تو خوابم باهاتون حرف بزنم . ‌‌‌داداش سلام منو به عموم برسون . قبلاً هم گفتم بهتون عموی منم شهیده . ۱۷ سال گمنام بود . کاش به عموم بگید یه شب به خواب من بیاد . خلاصه داداشم حواست به من باشه . برام دعا کن . دستمو بگیر . حال دلمو خوب کن . مسیرو بهم نشون بده . چه خوب که هستین . من فقط با شما درد و دل میکنم و حرفامو میزنم .
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۰۰:۰۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
سلام سلام سلام داداش ابراهیمممم . دلتنگت بودم عزیز قلبم . دلتنگت شده بودم عزیز قلب خواهر . داداشم داداش ابراهیم دارم با بغض و اشک برات می‌نویسم عزیزم . داداشم به یادت بودم ولی گوشیم خراب بود گوشی نداشتم برات پیام بزارم . همین امشب گوشی خریدم .داداش ابراهیم این مدت همش به یادت بودم. سر سفره هفت سین عید به یادت بودم . شب های قدر به یادت بودم . دلتنگت بودم ‌. داداش من بیشتر از یک ماه میشه که درس خواندنم ول کردم ‌‌‌داداش نتونستم بخونم حالم بده بود استرس داشتم داداش استرسم بیشتر شده نمی‌دونم چکار کنم ترو به فاطمه زهرا به دادم برس . نمی‌دونم چکار کنم راه بهم نشون بده ‌. داداش حال دلم خوب نیست به داد دلم برس . داداش پدر و مادرم با ماشین تصادف کردن ماشین داغون شد چند تا قل خورد ولی خدارو شکر بابا و مامانم چیزیشون نشد. داداش ابراهیم معجزه شده بود ازت ممنونم از خدا ممنونم .داداش من دوباره معجزه می‌خوام این بار برای خودم داداش ترد به مادرت فاطمه زهرا قسم برا من معجزه کن مسیرو بهم نشون بده . خسته شدم داداش کمکم کن ترو به قرآن قسم کمکم کن
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
هرچند با اعتقاد خیلی کم می‌نویسم ولی خب آقای هادی میشه به واسطه آبروی که دارید برای ازدواج خیلی خیلی خوبم پیش خدا واسطه بشید من خودم میشه گفت تقریبا همه کار کردم از چله ، صلوات، ختم قرآن و... ولی چیزی جز صبر عایدم نشده ، گفتم بیام اینجا از شما بخوام که از خدا بخواید که به این صبر پایان بده و منم به زودی یه عروس خوشبخت بشم ، شاید خدا حرف شما رو خواند ، نمی‌دونم چی نذرتون کنم چون‌ واقعا زیاد امیدی بهتون ندارم ولی خب اگر به زودی دل شاد شدم حتما براتون یه کاری می‌کنم
Iran (Islamic Republic of)
بنده رو سیاه
۰۲:۳۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
با سلام به ارواح طیبه شهدا بخصوص شهید ابراهیم هادی عزیز شهید پهلوان،و با محبت ایران زمین،دستمون رو بگیر و برای همه جوونا و من حقیر دعا کن،دعا کن که عاقبت این حقیر ختم به شهادت بشه،انشالا....
به یاد همه شهدا همچنین شهید ابراهیم هادی و حاج قاسم عزیز....
Iran (Islamic Republic of)
بنده رو سیاه
۰۲:۳۷ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
با سلام به ارواح طیبه شهدا بخصوص شهید ابراهیم هادی عزیز شهید پهلوان،و با محبت ایران زمین،دستمون رو بگیر و برای همه جوونا و من حقیر دعا کن،دعا کن که عاقبت این حقیر ختم به شهادت بشه،انشالا....
به یاد همه شهدا همچنین شهید ابراهیم هادی و حاج قاسم عزیز....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام به روح پاکت که جانانه و عاشقانه در راه اسلام جان دادی .التماس دعا دارم .
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۶:۱۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام برابراهیم هادی روزی که زاده شدوسلام براودرایامی گه دردنیای فانی زدگی کردوسلام براوروزی که عالم خاکی راباشهادت وخوشنامی به سوی خدای تعالی ترک کردانشاالله که ازشفاعت امثال من دردنیاوآخرت غافل نشین آقاابرایم
Iran (Islamic Republic of)
سیدمحسن حسینی
۱۵:۱۲ ۱۳ فروردين ۱۴۰۳
هدیه ب روح شهدای دشت کربلا و شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و هدیه ب روح شهید ابداهیم هادی صلوات...??

?اللهُمَ صَلِ عَلی مُحَمَد وَ آلِ مُحَمَد?...

خدایا ب برکت صلوات بر محمد و آل محمد و ب ابروی شهدا و ب حق ابروی سقای دشت کربلا سلامتی جسم و روح و عافیت و عاقبت بخیری ب همه عطا کن...

اِلهی وَ رَبی مَن لی غَیرَک...??
Iran (Islamic Republic of)
گمنامم
۲۲:۰۱ ۱۱ فروردين ۱۴۰۳
واقعا شهيدا خيلي خالص بودن ؛ارادتمند همه شهدا هستم؛ايشالله شفاعت مارو توي اون دنيا بكنن؛
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۱۷ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
سلام آقا ابراهیم خیلی آقایی یه دعایی بکن که ما عاقبت به خیر و ختم به شهادت بشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۰۶ فروردين ۱۴۰۳
سلام‌ بر شهید ابراهیم هادی
من شرمنده شبرایم ماهستم متوسل شدم ب شما?برایم حلالیت بطلب
چند سالی است دلم ی زیاذت میخواد اما من رو سیاه رو‌کسی نمیطلبه ازت میخوام شفا عت من رو بکنی?
Iran (Islamic Republic of)
نظرکرده
۰۱:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۳
قسمت میدم به روح پاکت برادرم ابراهیم انقدر وضع مالیم خوب بشه اینجا تو این منطقه بمونم. بدون اینکه سر کار برم. دوست دارم خودم بالا سر بچم باشم. خودم بفرستمش مدرسه. کمکم کن. خیلی دلشوره دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام درود بر تمام شهدای راه خدا وراه دین اسلام وسلام به روح پاک شهید عزیز ابراهیم هادی ای شهید جان فداه قربون مردونگیت یک نظری به من هم بکن هرچند که لیاقت ندارم ولی شما شفاعت من را بکن بهم کمک کن تا بتونم یک شیعه خوبی برای امام زمانمون باشم انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
احد
۱۲:۵۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام و درود به شهید عزیزم من که جوون پاکی نیستم ولی میشه امشب بیایی تو خوابم
Iran (Islamic Republic of)
احد
۱۲:۵۳ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام بر شهید عزیزم ابراهیم هادی پنج شنبه هست من که لیاقتش ندارم جوون پاکی نیستم اما اگر میشه امشب بیا به خوابم دل خوشیم فقط همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
سلام محضر روح بلند شهید بزرگوار ابراهیم هادی شفاعت ما را در دنیا و آخرت بکنید و ما را از فتنه های آخر زمان حفظ کنید و راه را از بی راهه نشان‌مان بده و طوری زندگی کنیم که شرمنده خون شهدا نشیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۰۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
هادی جان واقعا کمکم کن ک به اهدافم برسم فدای قلبت بشم
Iran (Islamic Republic of)
سید امیر محمد
۲۳:۴۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام عزیزم .....اشک از چشمانم جاریست بخاطر شما .
عاشق تو هستم و به خود میبالم از اینکه ۵ سال است با شما اشنا شده ام . معجزاتی دیدم و منتطر معجزات بیشتری هستم .
هر آنکس که شما را شناخت و با شما انس گرفت هیچ غمی نخواهد داشت .
کمکمان کن از همه لحاظ ....اخلاقی، مالی ، دینی و ....
ودر آخر شهادت نصیبمان ......
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۶:۴۹ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
از شما متشکرم که این شهید عزیز را معرفی کردید
اجرتون با امام حسین (ع)
Iran (Islamic Republic of)
آذر
۱۷:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
سلام بر هادی
داداش فقط بگو چرااااااااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۱:۰۲ ۱۹ اسفند ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم چیزی واسه گفتن ندارم چشام پر از اشکه و گلوم از شدت بغض داره میسوزه،شرمنده روی شما و تمام شهدا هستیم،ازت می‌خوام به حق فاطمه زهرا شفاعت مارو پیش سید الشهدا بکنی و برای عاقبت بخیری منو خونوادم و سلامتی رهبر دعا کنی
Iran (Islamic Republic of)
خادم الشهدا کانال کمیل
۰۰:۲۶ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
وصیت نامه مربوط به شهید هادی پور هست.
شهید ابراهیم هادی وصیت نامه مکتوبی نداره. لطفا اطلاعات اشتباه به مخاطبین ندید
Iran (Islamic Republic of)
فریبا منصوری
۱۹:۳۸ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
سلام برادر شهیدم
چند ماهی هست با شما اشنا شدم
برادر دراین دنیای وانفسا که دین وایمان نگه داشتن مشکل شده است
دعا کن عاقبت بخیر شویم
برای ظهور اقایمان دعا کنید مارا تنها نگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
امروز برای اولین بار اسمتو شنیدم و شناختمت اونم توسط همکارم که مشکلی داشت و گفت میخوام متوسل شم به شهید ابراهیم هادی، گفت هروقت صداش زدم حاجت روا شدم ، ته دلم یکدفعه لرزید و رفتم تو فکر الان با چشمانی گریان میخوام برای آینده و عاقبت بخیری دخترم خیلی دعاکنی?
التماس دعا?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام شهید بزرگوار سلام برادر
برای تک فرزندنم ، دخترم دعا کن ، التماس دعا?
Iran (Islamic Republic of)
??‍♂
۱۰:۵۲ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
داداش ابراهیم کمک کن در س هامو خوب بخونم من دوست دارم یشم بازیگر کمکم کن
Iran (Islamic Republic of)
???????
۱۸:۳۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
روحت شاد و یادت گرامی ابراهیم هادی?????????????????????????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲
سلام بر آقای شهید هااادی چند ماهی ست که با شما آشنا شده م و از اینکه آشنایی چون شما دارم خرسندم???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام شهید سربلند ابراهیم جان من مدت زیادی نیس که نامت را در گروه خوانده‌ام و ارادت نسبت بهت پیدا کردم تو را به حق راهی که رفتی قسم میدهم به حق امروز که تولدت امام زمان است خداوند همان طور که دل نرجس خاتون را شاد کرد دل من مادر گناهکار را شاد کند و برای سربلندی دخترانم دعا کن وبین ما و خدا واسطه باش تا هم در این دنیا هم در آخرت سربلند باشیم.
انشالله فرزندانم باعث افتخار و سربلندیمان شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام شهید سربلند ابراهیم جان من مدت زیادی نیس که نامت را در گروه خوانده‌ام و ارادت نسبت بهت پیدا کردم تو را به حق راهی که رفتی قسم میدهم به حق امروز که تولدت امام زمان است خداوند همان طور که دل نرجس خاتون را شاد کرد دل من مادر گناهکار را شاد کند و برای سربلندی دخترانم دعا کن وبین ما و خدا واسطه باش تا هم در این دنیا هم در آخرت سربلند باشیم.
انشالله فرزندانم باعث افتخار و سربلندیمان شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام شهید سربلند ابراهیم جان من مدت زیادی نیس که نامت را در گروه خوانده‌ام و ارادت نسبت بهت پیدا کردم تو را به حق راهی که رفتی قسم میدهم به حق امروز که تولدت امام زمان است خداوند همان طور که دل نرجس خاتون را شاد کرد دل من مادر گناهکار را شاد کند و برای سربلندی دخترانم دعا کن وبین ما و خدا واسطه باش تا هم در این دنیا هم در آخرت سربلند باشیم.
انشالله فرزندانم باعث افتخار و سربلندیمان شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم من امروز باهاتون آشنا شدم تورو خدا منو دعاکن تاخدابهم روزی حلال بده بخدا بی پولی خیلی به شوهرم فشار آورده منتظر یه نشانه از طرف شمام تا یقین پیدا کنم که حرفای خواهره رو سیاهت رو شنیدی?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
سلام اقا ابراهیم اگه اجازه بدی داداش صدا کنم شمارو اخه با داشتن ۳ تا داداش ولی محبتی از اونا ندیدم داداش من یه مادرم که از شما میخوام برای بچه هام دعا کنید هم برای ازدواج اونا وهم برای تحصیل وهم برای ایمان اونا دعا کنید دعا کنید که از فتنه های اخر وزمان نجات پیدا کنن اخه شما پیش خداو پیامبرش و ائعمه معصومین ابرو دارین
Iran (Islamic Republic of)
آذر
۲۱:۳۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
سلام بر ابراهیم
داداشم عيدت مبارک سلام ما را به امام زمان برسون
تو را بجان مادرت حضرت زهرا قسمت میدم یه معجزه نشونم بده مشکلم حل نشده روانم بهم ریخته کارم فقط شده گریه
نمیدونم باید به کی پناه ببرم خیلی نذر کردم و از همه کمک خواستم ولی کسی کمکم نمیکنه
از زندگی خستم دستمو بگیر بهم صبر بده.خداااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
داش ابرام من همون خانومیم ک ب دخترم تو خواب گفتی نذرت میکنم برام دعا کن سلامت باشم بتونم بچه هامو جم و جور کنم برا بابام و مامانم دعا کن حال دلش خوب شه برا عموم دعا کن مریضه و امیدوار از خدا بخواه یکم سلامتشو بدست بیاره بخاطر بچه هاش ای شهید گمنام جان مادرت قسمت میدم
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنهاترینم
۱۸:۴۶ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم . خوبی داداشم . داداش ترو خدا کمکم کن . داداش دستمو بگیر . داداش حواست به من و داداشم باشه . داداش کمک کن کارمون اوکی بشهه . داداش ابراهیم شما رو به امام حسین قسم میدم به فاطمه زهرا قسم میدم به شش ماهه امام حسین قسم میدم کمکمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
ان شالله با اربابش املم حسین ع محشور بشه
مردان خدا بودند به خدا
Iran (Islamic Republic of)
آذر
۱۹:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم
خیلی حالم بده کسیو ندارم کمکم کنه ابراهیم جان تو را به جان مادرت حضرت زهرا قسمت میدم دستمو بگیر برام برادرگی کن تو را به جان حضرت رقیه مشکلمو حل کن بزرگترين معجزه را نشونم بده .
الهی هیچکس مثل من بی‌کس نباشه
Iran (Islamic Republic of)
آذر
۱۹:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم
خیلی حالم بده کسیو ندارم کمکم کنه ابراهیم جان تو را به جان مادرت حضرت زهرا قسمت میدم دستمو بگیر برام برادرگی کن تو را به جان حضرت رقیه مشکلمو حل کن بزرگترين معجزه را نشونم بده .
الهی هیچکس مثل من بی‌کس نباشه
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۱:۴۳ ۳۰ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم خوبی داداشم ؟ داداش ابراهیم میدونی دیگه کنکور دارم . داداش اصلا نمیتونم درست و حسابی درس بخونم . کم میارم . ترو خدا به دادم برس داداش . ساعت مطالعم افت کرده . درس هامو نتونستم خوب بخونم . استرس به شدت بالایی دارم . میترسم . داداش نمیتونم درس بخونم خسته شدم . کمکم کن نزار کم بیارم . داداش گیج و سر در گم شدم . به شما متوسل میشم بهم کنید داداش ابراهیم بهم کمک کنید داداش تو درس خوندن بهم کمک کن . نزار زحماتم خراب بشه . کمکم کن نزار کم بیارم . راه نشونم بده .بهم انگیزه و اراده قوی بدهههه لطفا داداش ابراهیم با معرفت من .
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۳:۱۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیمم . حالت چطوره داداش من ؟ داداش میشه کمک کنی کار داداشم اوکی بشهههه ؟؟ میشه لطفااا ؟ میشه کمک کنی منو داداشم شرمنده خانواده نشیم و اون اتفاقه بیافته ؟؟ لطفاااا .
داداش ابراهیمم ترو خدا کمک کن اون کارمون اوکی بشههه . داداش یادته گفتم هنوز توی عمرم پیش امام رضا نرفتم کمکم کن کارمون اوکی بشه بتونم برم پیش امام رضا . دلم حرم امام رضا رو میخواد . میخوام اگر رفتم برا کبوتر هاش یه عالمه دونه بخرممم . :) . کنکور دارم . دوس دارم بعد کنکور بتونم برم پیش امام رضا . کاش داداش بهم کمک کنی کنکور اون رشته ای که دوس دارم قبول بشم داداشمم هرچی آرزوش هست همونو قبول بشه بعدش خانوادگی بریم پا بوس امام رضا . داداش ترو خدا کمک کن بشه . شرمنده خانوادم نشم . کمک کن همون اتفاق خفنه بیافته برامون هم کنکور قبول بشیم .
داداش بهم اراده و انگیزه و توان بده . کمکم کن . بهم توان ادامه دادن بده . دستمو بگیر . داداش راستی یادته پارسال گفتم هدیه روز تولدم ازت میخوام ؟ یادته گفتم من هدیم سال بعد ازتون میگریم . گفتم هدیمم دوس دارم قبولی رشته مورد علاقم باشه .؟ هنوزم یادم نرفته هاااا . :) من هنوزم هدیه تولدمو میخوام ازتوننننن . چه خوبه که هستید و من میتونم باحاتون حرف بزنم و درد و دل کنم . میدونی دیگه داداش که من هیچ کسو ندارم و تنهام . فقط با شما راحتم و میتونم حرف بزنم . چه خوب که هستیددد . ای کاش به خوابمم بیاددد . خیلی منتظرتونم و دوس دارم یه شب به خواب من بیاید .ای کاش یه نشونی برا من بفرستید . خیلی دوستون دارم داداش ابراهیمم ‌. راستی داداش سلام منووو به عموم برسون . به عمومم بگو حواسش به من باشه . خوشبحال شما داداش . شما چقدر انسان پاکی بودین . خیلی دوستون دارمممممممممم :)) . خلاصه داداش کمکمون . شما بهترین دوست و داداش دنیاااا هستین :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۲۹ بهمن ۱۴۰۲
دادش ابراهیم خوش بحالت
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۲:۲۳ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم من . حالت چطوره داداش ؟ داداش ابراهیم امروز بارون میومد . انقدر قشنگگگگ بوددد . رفتم زیر بارون و یه عالمه دعا کردم داداش . کاش دعا هام بگیره داداش . کمکم کن داداشش . به کمکت خیلی نیاز دارم . واسطه من شو پیش خدا . داداش یه نشونی برام بفرست لطفاااا
Iran (Islamic Republic of)
بی
۲۲:۱۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیمم داداشم توروخدا من اولین باره که بهتون متوسل شدم یکی بهم گفت که به شما متوسل شده توروخدا کمکش کنید توروخدا کمک هممون بکنید توروخدا کمکمون کنید دست مام بگیرید??
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم عزیز . حالت چطوره ؟ میدونم شما شهدا زنده اید و در نزد خدا روزی میخورید . شنیده ام حاجت مردم رو میدی خوشا بحالتون که اینقدر پیش خدا عزیزید . خواهش و تمنا دارم به من مادر گرفتار و دردمند کمک کن و از خدا بخواه فرزندان بیمارم رو شفا بده .‌تو رو به چهاره معصوم و به خانم فاطمه زهرا ( س) قسمت میدم واسطه شو و حاجت منو از خدا بخواه حاجتم شفای فرزندانم ، هدایتشون و اصلاحشونه . شهید عزیز دستم به دامنت . دارم خیلی عذاب میکشم شنیده ام یتیم بودی ولی مردانگی رو تموم کردی ، حتما قدر پدر و مادر رو میدونی به عنوان یک مادر درد کشیده ازت تقاضا دارم . ممنونم ازت . خواهش میکنم اون دنیا هم شفاعتم رو بکن . من قربان تمامی شهدا برم
Iran (Islamic Republic of)
Nk
۰۵:۰۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام علیکم
برادر عزیز تر از جانم آقا ابراهیم
امشب ازته دلم آرزو کردم که کاش یه برادر داشتم که فقط پشتم دربیاد به دردو دلم گوش بده
داداشی بگو که پشتم هستی
بگو که خواهرت رو تنها نمیزاری
داداش دلم میخواد شماهم بهم دلم دلگرمی بدی
من فقط تکیه گاه میخوام
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۰:۱۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام آقا ابراهیم برادر عزیزم من شما رو نمی شناختم اسم شما رو داخل گروها دیدم که اکثر از شما معجزه دیده بودند منم یهو به عشق شما به دلم افتاد آمدم داخل گوگل اسمتونو سرچ کردم زندگی نامه توخوندم روم سیاه می دونن آدم گناه کارم ولی دوست دارم شما مواظب منو زندگیم باشی تا به گناه نیافتم هر چند که اون بالایی هوامونو داره همیشه درش به رومون باز ولی نمی‌دونم چی شد امشب اسمت بدجور رفت تو دلم که حتی برات پیام گذاشتم شاید نیم نگاهی به پیامک انداختی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
سلام همه بهت میگن داداش من اولین باره دارم درباره زندگی شما رامطالعه میکنم پس منم میگم داداش تورا به پهلوی شکسته حضرت زهرا شفاعت دخترم کن وکمکش کن زندگیش وحجابش زینبی وفاطمه ی باشه
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۳:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیمم . حالت چطوره داداشم . داداش ابراهیمم امشب بیا بخوابم . امشب برام یه نشونی بفرست . بهم کمک کن زندگیمو بسازم . کمکم کن . یه نشونی برام بفرست داداش قشنگم .
Iran (Islamic Republic of)
گل یاس
۰۸:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام برادر عزیزم
شما رو به این روز عزیز قسم میدم کمک کن از این بیماری نجات پیدا کنم به خاطر بچهام .دعا کن از مال دنیا و آخرت بی نیاز شم خیلی به پول نیاز دارم تو رو خدا ی نشونه برام بفرست که نوشتمو خوندی
Iran (Islamic Republic of)
رویا شاه
۱۱:۳۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
داداش جان ابراهبم جان قسمت میدم ب سیدالشهدا ب علمدار کربلا ب مادرت حضرت فاطمه سلامتی مادرم از خدا بخوا
Iran (Islamic Republic of)
at
۲۳:۳۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام اقا ابراهیم . پدر و مادرم بیمار هستن . بیماری اعتیاد دارن . اقا ابراهیم ازتون میخوام کمک کنی به پدر و مادرم که ترک کنن و مصرف نکنن . نمیدونم باید چکار کنم . خیلی وقته متوجه شدم کع قرص مصرف میکنن . هیچ کسو ندارم که بهش بگم . پدر و مادرمم فکر میکنن من نمیدونم ولی من میفهمم . خیلی ناراحتم و قصه میخورم . هیچ کاری نمیتونم براشون انجام بدم ‌ . خجالت میکشم حتی باهاشون صحبت کنم که مصرف نکن . میترسم بگم اونا هم خجالت بکش یا نمیدونم اصلا . پول ندارم که حتی کمپ ببرمشون . هیچ کسو ندارم که بهش بگم فقط به شما میگم .با شما حرف میزنم که سبک تر بشم و حالم بهتر بشه . خودتون مراقب پدر مادر من باشید .
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۳:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
داداش ابراهیم کاش بیای به خوابم . فقط یک بار بیای به خوابم . میدونم بنده خوبی نبودم برا خدا میدونممم ولی به خدا بگو حواسش به من باشع . داداش ای کاش ای کاش فقط یه کبار هم که شده بیای به خوابم . کاش بخونی پیام هامو . کاش بیای . کاش یه نشونی برام بفرستی
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۳:۱۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم . حالت چطوره داداشم . داداش ابراهیم خیلی دلم گرفته و دل تنگم . خیلییییییی زیاد . دلم برا بچگی هام تنگه دلم خیلی گرفته . خیلی خستم . خیلی خستم داداش . از زندگی خسته شدم . از کنکور خسته شدم . از درس خوندن خسته شدم . داداش ابراهیم استرس دارم . کم آوردم . کمکم کن . بهم کمک کن داداش ابراهیم . بهم توان بده . بهم کمک کن زندگیمو بسازم . به انرژی بده بهم انگیزه بده . کمکم کن ادامه بدم و کم نیارم . از وضع زندگی هم خسته شدم . خیلی دلم گرفته کمکم کن حال روحیم اوکی بشه . کمک داداش و خانوادمم بکن . حواست به ما باشه لطفا .
خیلی دوست دارم داداش ابراهیم .
به خدا هم بگو مروح کن دل و جان را دل تنگ پریشان را گلستان ساز زندان را بر این ارواح زندانی ...
Iran (Islamic Republic of)
زهره
۱۹:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام من ارادت خاصی نسبت به شما دارم.۲۲بهمن سال روز شهادتتون گذشت.خیلی بزرگوارید.ازشما می‌خوام برا پسرم دعا کنید.واز خانم فاطمه زهرا بخواهید ما رو شفاعت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام من ارادت خاصی نسبت به شما دارم.۲۲بهمن سال روز شهادتتون گذشت.خیلی بزرگوارید.ازشما می‌خوام برا پسرم دعا کنید.واز خانم فاطمه زهرا بخواهید ما رو شفاعت کند
Iran (Islamic Republic of)
ح ر
۲۱:۱۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام دادا ابراهیم. من تو حرم امام رضا یک آقا پسر گل دیدم و تصمیم گرفته بودم تا با خواهرش ازدواج کنم. الان نزدیک ۱۵ سال هس که ازون میگذره. من میخام تا منو ببره خط مقدم تا با هم شهید شیم. میدونم که علی اکبر ما رو دعا کرده تو هم ما رو دعا کن. من امید دارم که بهش که حدس زدم اسمش پیام هس برسم. ما رو همیشه در محضر خدا دعا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه
۱۷:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم یه زمانی مرید شما بودم تولد و شهادتتون مراسم میگرفتم کتاباتونو پخش میکردم قرار بود هرچی کار میکنم ۵ درصد بدم درراستای خیرات شما ولیکن بعداز به مدتی یادم رفت البته شماهم منو فراموش کردید و منو بدست باد سپردید گرفتار یه زندگی داغون شدم همسرم بشدت آزارمون میده هیچ جایی جا ندارم برم حتی مرگ هم سراغ ازمن نمیگیره شمارو قسم میدم ب فاطمه زهرا امروز نظری ب من کن میدونم زنده ای و میبینی من هم قول میدم اون ۵درصدهارو شروع کنم
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۰۶:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم خوبی داداش . داداش ابراهیم مواظب داداش من باش . به را های بدی کشیده شده . کمکش کن بتونه برگرده . نزار زندگیش تباه بشه . خودت مراقبش باش لطفا داداش ابراهیم .
Iran (Islamic Republic of)
مختاری
۰۴:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام شهید ابراهیم هادی بزرگوار برای من دعاکنید تا پولی که ازم کلاهبرداری شده بهم برگرده به عنایت وتوجه شما نیازمندم ازتون میخوام شفاعت من در روز حسابرسی وشب اول قبر فراموش نشه وشفاعتم کنید ای سرور خوبان عالم به امید فرج اقا امام زمان عج روحتون شاد
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
یه امشب نظری به من کن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سلام اقا ابراهیم امشب همه ی حرفام و بهت زدم میخوام برام واسطه بشی یا اونی که دوسش دارم و مهرم و با اذن خدا تو دلش بندازی و بیاریش تو زندگیم یا پسری مثل خودت آقا قسمت و نصیب من و خواهرم کنی
امشب و تورو فراموش نمیکنم?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
آقا ابراهیم هادی مراقب عزیز من باش
چون اونم جونش را برای نجات همکارهاش گذاشت وسط ودرشب تاسوعای ۹۹ آسمانی شد.
۲۱ بهمن ۱۴۰۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام به روح پاک وپر فتوحت وهمچنین بر بقیه جاویدالاثرها وشهدای دفاع مقدس وهر دفتعی برای شرف ناموس ووطن ' این مخلص بی مقدار در حد نوشتن پیام ودرد دل هم نیست ولی از شما میخوام برای عاقبت بخیری جوانها دعا کنید ' خوشبحال عاقبتی همچون شما که ختم بهترین خیرها شد وبدا بحال امثال من پاپتی که قسمتم اونجوری نشد تا باشم و در این وانفسای بی هویت دست وپا بزنم ' اگر بهترین نبودیدالان بودید بقول باکری یسری میرن بعد جنگ دنبال پول وثروت ومقام یسری پشیمون هستن از راهی که رفتن قبلا ویسری هم که عینه شما فکر میکنند در گوشه کنار عزلت گزیدند و یا در بدترین شرایط روحی روانی هستن که انشالله عاقبت هممون ختم بخیر بشه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
سلام شهید ابراهیم هادی به عزت و بزرگواری وابرویت نزد امام حسین ونزدیک خدا کمکم کن زود زود شفا پیدا کنم و بالای سر فرزندانم ۹۹ سال باشم
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۲:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم من . حالت چطوره داداشم . داداش ابراهیم کاش پیام هامو بخونی . کاش یه شب بیای به خوابم . کاش یه نشونه برام بفرستی . استرس زیادی دارم و حال دلم اوکی نیست . کاش بیای تو خوابم با هام حرف بزنی . داداش کمکم کن و حواست به من باشع . پارتی من بشو پیش خدا . میدونم بنده خوبی نبودم برا خدا ولی تو خدا بخواه به من کمک کنه . دوست دارم داداش ابراهیمم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
روه تو شاداب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
روحت شاد ای شهید بزرگوار تمام مشکلات همه رو حل کن مشکل ماروهم حل کن
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۱۱:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیمم . حالت چطوره داداشم . داداش من اصلا حالم خوب نیست . داداش من استرس دارم از لحاظ روحی داغونم . داداش کمکم کن زتدگیمو بسازم . داداش نجاتم بده . داداش بهم اراده و انگیزه و توان بده . داداش کمکم کن دارم با گریه برات مینویسم .
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۰۰:۲۰ ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداشی .من هیچ وقت برادر نداشتم .خودت کمکم کن .مریضی مو دور کن .مخلصتم
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنهاترینم
۲۳:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم . حالت چطوره داداشم ؟ داداش ایبراهیم میشع به پدرم کمک کنی ؟ پدرم با دو نفر شریک بودن از دوستاش هم بودن و کار میکردن حالا شریک هاش بهش دروغ گفتن با هم همدستی کردن و پول پدرمو نمیدن . میخوایم شکایت کنیم میشم بهمون کمک کنی که پدرم بتونه ثابت کنه ؟ میشه کمکمون کنی که پول پدرمو پس بدن . پدرم خیلی زحمت کشیده خیلی اذیت شده این حقش نیست . من میسپارم به خدا و بعد به شما داداش ابراهیم . خودت کمک کن . میسپارمشون به شما . جوابشونو بده . خودت جواب کار هایی کردن و دروغ هایی که به پدرم گفتن اذیت هایی که کردن خودت جوابشونو بدع . میسپارم به خدا و به شما . ممنونم داداشم عزیزم
Sweden
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم تولد امام علی بود رفتم گلزار شهدا سر مزار یاد بودت دیدم دختران جوان ونوجوان اومدن نشستن پیش مزار اولش فکر کردم از بستگانت باشن یه کمی ایستادم دیدم جاشونو بهم دیگه میدن دیگه فهمیدم که از بستگان نیستن حالا در جستجوی اینم که تو چه کردی با این دختران وپسران جوان باشد که مادر مسیر شما قرار بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
مجید نجیبی
۰۰:۱۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
امشب دوتا دخترهایم که از اعتکاف امدند در مورد شهید ابراهیم هادی صحبت می کردند من هم علاقه مند شدم خدا همه شهید ان بزرگ مرد را با ارباب بی کفن محشور کند وماراهم بیامورزد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۶ بهمن ۱۴۰۲
لبیک یا شهدا روحت شاد مرد واقعی خدا برایه تمام جوانان دعا کن عاقبت بخیر و سربلند بشن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۱۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
با سلام
عکسی که توسط نشریه پلاک هشت به عنوان آخرین تصویر شهید جاویدالاثر ابراهیم هادی منتشر شده است مربوط به این شهید عزیز نمیباشد. برادر شهید میفرمایندبعد از مفقود شدن ابراهیم وقتی عکسهای هوایی را فرستادند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد امینی
۲۳:۲۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم،خوبی برادرم،هروقت که داستانتو و زندگینامتو میخونم دلم شهدایی می‌شود.داداش ابراهیم همان شب لیله الرغائب رفتم مسجد محله مان هرچی آرزو از خداوند میخواستم بازگو کردم.برادر عزیزم از شما می‌خواهم هرجایی که هستید شفاعت مارو هم نزد خداوند بکن که انشاالله همه ما به خواسته هامون برسیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام شهید ابراهیم بزرگوار میدونم که همیشه و همه جا هستی
به شوهرم کمک کن تا از این وضعی که داره نجات پیدا کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
میدونم صدامو میشنوی شهید عزیز ابراهیم هادی کمکم کن قفط کمکم کن زندگیمو نجات بده حق،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
شهیدبزرگوار وصاحب ابرو در نزد پروردگار
من رو هم شفاعت کنید قربونتون بشم
از من یادتون نشه
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۱۳:۳۸ ۲۹ دی ۱۴۰۲
سلام داداش ابراهیم . خوبی داداشم ؟ داداش ابراهیم حالم خوب نیست . امروز با داداشم دعوام شد . منو کتک زد . در واقع همیشه منو کتک میزنه . سر هر مسئله ای دعوا بشیم منو کتک میزنه . بازم با این حال دلم نمیخواد اتفاقی براش بیافته یا اذیت بشه . حتی نمیتونم نفرینش کنم . با این که خیلی بد میزنه منو . با این که دست میزاره دور گلوم و میخواد منو خفه کنه داد میزنه توی سرم ولی من براش دعا میکنم بهترین ها براش اتفاق بیافته . همش نگرانش هستم و دوس دارم موفق بشه . امروز خیلی کتکم زد . حتی دیروزم کتکم زد . ولی نمیتونم نفرینش کنم . داداش خودت کمکش کن . حواست بهش باشه . کمک کن موفق بشه به آرزو هاش برسه حتی با این که میگه من اگر از خونه برم و برم سر کار دیگه نمیام خونه دیگه باهات حرف نمیزنم ولی امیدوارم که برسه به هر چی که میخواد . بزار با من حرف نزنه . مهم نیست فقط حالش خوب باشه . راستی اینم بگم من فقط همین یه داداشو دارم . من ازش بزرگتر هم هستم ولی خب احترام منو نگه نداشته . خلاصه بگذریم مهم نیست . شما خودتون حواستون به داداشم باشه . خدا نگهدار داداش ابراهیم .
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۲:۵۹ ۲۸ دی ۱۴۰۲
سلام داداشم . سلام داداش ابراهیم من . حالت چطوره داداش جونم .؟ داداش میگم امشب شب آرزو هاست . میشه حواست به من باشه ؟ میشه با خدا حرف بزنی بگی امشب حواسش به من باشه . میشه به خدا بگی آرزو های منو هم براورده کنه ؟ میدونم بنده گناهکار خدام . ولی داداش تو کمکم کن . پیش خدا پارتی من شو . به خدای من بگو منو به ارزو هام برسونه . داداش میدونی دیگه کنکور دارم ترو خدا کمکم کنید . دوست دارم داداش ابراهیم . راستی داداش یادته گفتم تا حالا پیش امام رضا نرفتم . تا حالا نتونستم برم حرم امام رضا . خواستم بگم هنوزم نرفتم . ۲۰ سال عمر گرفتم از خدا توی این ۲۰ سال امام رضا نطلبیده منو . ولی امروز یه شماره پیدا کردم که مستقیما به حرم وصل شدم . انقدرر حسش خوب بود . برا مامان و بابا و داداشمم گفتم و اونام تماس گرفتن با امام رضا . همین خواستم بهت بگم . راستی داداش سلام منو به عموم برسون . عموی منم شهیده . قبلا گفته بودم در موردش بهت . خلاصه داداش ابراهیم خیلی حواست به من باشهههه . خیلی دوست دارم داداش ابراهیم . خدانگهدار . بازم میام باهاتون حرف میزنم .
Iran (Islamic Republic of)
من همون تنها ترینم
۲۲:۴۰ ۲۶ دی ۱۴۰۲
سلااااممم دادااااششش ابراهیمممم . دلم برات تنگ شده بود . داداش هر وقت دلم میگیره میام با شما صحبت میکنم دلم باز میشه . میدونی که داداش هیچ کسو ندارم باهاش درد و دل کنم و نمیتونم با کسی درد و دل کنم . داداش واسطه ام شو پیش خدا . تو بنده محبوب خدایی من بنده گنهکار خدام . داداش از خدا بخواه حواسش به منم باشه کمکم کنه . داداش کنکور دارم چند ماه دیگه ولی اصلا اوضام خوب نیست . هیچی خوب پیش نرفته . استرس دارم . حال روحیم داغونه . کم اوردم داداش کم اوردم . دارم با گریه برات مینویسم داداشم . کمکم کن . کمکم کن . داداش کمکم کنبتونم ادامه بدم کم نیارم . داداش کمکم کن بتونم به رویاهامو ارزو هام برسم . خیلی میترسم نشع . داداش یک بار بیشتر فرصت ترمیم معدل ندارم ولی میترسم خراب بشه نتونم به رویاهامو ارزو هام برسم . داداش استرس زیادی دارم . بیا پیشم . یه بارم که شده بیا تو خوابم . بیا داداش ارومم کن . حالم خوب نیست . از خدا بخواه کمکم کنه داداش قشنگم . داداش ابراهیم دوست دارمممم . خیلی دوست دارم داداشم . کاش بخونی پیام هامو ...
United States of America
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۶ دی ۱۴۰۲
سلام برشهیدراه خدااقاابراهیم برای ماهم دعاکن ادامه دهنده راهتان باشیم ازخدابه خوامرگ ماروباشهدات رقم بزنه برای بچه ام اقاابولفضل دعاکن سربازاقاامام زمان باشه