شیراز؛

اجرای 10 طرح سند تحول فدراسیون ورزش‌ های همگانی در شیراز

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شیراز از اجرایی شدن 10 طرح از سند تحول، تعالی و آینده‌نگری فدراسیون ورزش‌ های همگانی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هادی شه ‌دوست رئیس هیئت  ورزش‌ های همگانی شیراز گفت: با برنامه‌ ریزی صورت گرفته اجرای 20 طرح از این سند تحول در برنامه‌ های هیئت ورزش ‌های همگانی شهرستان شیراز قرار گرفته و تا پایان امسال اجرایی می ‌شود.
وی افزود: تاکنون 10 مورد از 38 طرح سند تحول، تعالی و آینده‌ نگری اجرا شده است.
شه دوست ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور بیش از 100 ورزشکار به منظور انتخاب تیم آمادگی جسمانی شهرستان شیراز برگزار شد.
وی بیان کرد: در این مسابقات آقایان در سالن ورزشی 22 بهمن و خانم‌ ها نیز در مجموعه ورزشی حجاب در سه رده سنی 20 تا 30 سال، 30 تا 40 سال و 40 سال به بالا توسط کمیته آمادگی جسمانی هیئت ورزش‌ های همگانی شهرستان شیراز باهم به رقابت پرداختند.
شه‌ دوست افزود: پس از رقابت ورزشکاران شرکت‌کننده، منتخبان هر رده سنی برای شرکت در مسابقات استانی آمادگی جسمانی استان فارس که دی ماه امسال در شهرستان مرودشت برگزار می ‌شود انتخاب شدند.
شه‌ دوست از برگزاری پیاده‌ روی‌ های خانوادگی در شیراز به مناسبت بعثت رسول اکرم(ص) اشاره و تصریح کرد: هفته آینده در 11 منطقه شهرداری شیراز با همکاری مدیریت تربیت بدنی شهرداری و هیئت ورزش‌ های همگانی این کلان شهر پیاده‌ روی‌ های مختلف خانوادگی برگزار می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار