یزد؛

ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآنی درجامعه

معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزرات نیرو دریزد گفت: زمینه ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآنی در جامعه فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛علی اکبر مهاجری رئیس شورای فرهنگی وزرات نیرودر مراسم پایانی یازدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان وزارت نیرو گفت: زمانی که انسان یک چیز ارزشمندی دارد، از آن حفاظت بیشتری انجام می‌دهد.

مهاجری افزود : قرآن کریم ارزشمندترین چیزی است که خداوند در این عالم خلق کرده و حفاظت از آن را هم خداوند به عهده خودش قرار داده است.

وی دستیابی به جایگاهها و رتبه‌های برتر در زمینه‌های قرآنی را از ارزش بالایی برخوردار دانست و گفت: حفظ این مساله اهمیت بسیار بالایی در جامعه دارد.

مهاجری گفت: در قرآن کریم همه آیات مقدسی که بیان شده برای این است که هدایت انسان‌ها را بر عهده بگیرد چرا که انسان موجود پیچیده‌ای است و همه کاری از آن بر می‌آید.

رئیس شورای فرهنگی وزرات نیرو یادآور شد: اگر بخواهیم بگوییم در قرآن کریم چه چیزی بیشتر از همه چیز مورد تاکید قرار داده شده، قطعا باید از عمل صالح نام برد.

وی افزود: در تمام آیاتی که خداوند متعال بیان شده، انسان به سمت تعالی و پیشرفت هدایت می‌شود و باید زمینه استفاده از این ارشادها و هدایت‌ها در جامعه اسلامی فراهم شود.

معاون وزیر نیرو عنوان کرد: در صورتی که ما بتوانیم از این ارشادها به نحو احسن استفاده کنیم، بسیاری از مشکلاتی که داریم هم برطرف می‌شود و باید در همین راستا قدم برداریم.

مسابقات سراسری وزارت نیرو با حضور 400فعال قرآنی این مجموعه در روزهای پنج شنبه و جمعه 18و 19آذرماه در یزد برگزار شد.

انتهای پیام ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار