برای انتخاب سرپرست

سرشاخ شدن فدراسیون تیراندازی و وزارت ورزش

انتخاب سرپرست جدید کشمکش هایی را میان وزارت ورزش و فدراسیون تیراندازی ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛فدراسیون تیراندازی که مدتی است به خاطر دوشغله بودن رئیس فدراسیون با حواشی زیادی روبه رو شده است اکنون دوباره این موضوع وارد فاز جدیدی شده است.

اختلافات فدراسیون تیراندازی و وزارت ورزش باعث شد که نصرااله سجادی به دنبال انتخاب سرپرست برای این فدراسیون باشد.

کشمکش میان فدراسیون و وزارت ورزش که به مجامع بین المللی کشیده شد و حتی زمزمه هایی از تعلیق این فدراسیون به خاطر دوشغله بودن به گوش می رسد همین موضوع دردسرهای زیادی برای هاشمی رئیس فدراسیون ایجاد کرده است.

درگیری های مدیریت تیراندازی با وزارت ورزش تا جایی پیش رفت که این وزارتخانه برای مسابقات سلاح های بادی آسیا که چند روز گذشته در تهران برگزار شد با مشکلات مالی مواجه بود چرا که وزارتخانه تامین بودجه این مسابقات را نداشت و در نهایت فدراسیون مجبور به برگزاری این مسابقات با پول قرضی شد.

هنوز چند روز از پایان مسابقات سلاح ها بادی نگذشته که سجادی خواستار تعیین سرپرست جدید برای تیراندازی شد.

حال باید دید که کشمکش بین وزارت ورزش و فدراسیون تیراندازی به کجا ختم می شود.

مهدی هاشمی رئیس فدراسیون تیراندازی در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این موضوع هنوز به فدراسیون ابلاغ نشده است حتی درباره این موضوع کسی از وزارت ورزش با من تماسی نگرفت.

وی افزود:اگر چنین اتفاقی بیفتد عواقب زیادی برای ورزش کشور همراه خواهد داشت چرا که ورزش ایران با حواشی که روبه رو بود زیر ذره بین نهادهای بین المللی است.

هاشمی در پایان گفت:هر اقدامی در این زمینه دخالت دولت در امور ورزشی را بیشتر نمایان می کند که استقلال فدراسیون های ورزشی زیر سوال می رود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار