ایلام؛

ساخت واحد آموزشی روستایی در ملکشاهی

ساخت سه واحد آموزشی در سیرانه، وره علی نظر و درگه از توابع شهرستان ملکشاهی آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فرماندار ملکشاهی گفت :  اجرای این پروژه ها در مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته را برقراری عدالت آموزشی اعلام کرد.
 
اسد قاسمی افزود : این سه واحد آموزشی در مناطق روستایی با مشارکت دولت و بنیاد مستضعفان احداث خواهد شد که سهم هر کدام از این بخش ها تامین پنجاه  درصد اعتبار مورد نیاز است.

وی اظهار کرد : در سال های گذشته به علت  مهاجرت، چندین روستای این شهرستان خالی از سکنه شدند که امیدورایم با توجهی که دولت تدبیر و امید به احیای این روستاها داشته است شاهد بازگشت مردم به این روستاها باشیم.
 
قاسمی خاطر نشان کرد : هم اکنون چند پروژه عمرانی روستایی از جمله گازرسانی، توسعه راه های ارتباطی، آبرسانی، ارتقای وضعیت بهداشت و درمان و توسعه فضاهای آموزشی در دست اجراست .
 
وی همچنین گفت : ساخت مدرسه  دو کلاسه  پانزده  خرداد به مساحت  صد وهشت  مترمربع در روستای سیرانه با یک میلیارد و شیشصد  میلیون ریال، دبستان یک کلاسه روستای وره علی نظر به مساحت  صد ویک  مترمربع با یک میلیارد و سیصد  میلیون ریال و همچنین مدرسه یک کلاسه روستای درگه با یک میلیارد و سیصد  میلیون ریال آغاز شد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.