اردبیل؛

تمام جاده های مواصلاتی اردبیل بازگشایی شد

رئیس راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل از بازگشایی جاده های مواصلاتی توسط ماموران راهداری شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی دشتی افزود: از دیشب بارش برف و کولاک بیشتر نقاط استان و جاده‌های کوهستانی را در بر گرفته که از زمان آغاز بارش برف تلاش ماموران راهداری اردبیل برای بازگشایی جاده‌های آغاز گردید و نیز هم‌اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی شهرستانهای اردبیل و سرعین بازگشایی شده است.

وی با اشاره به اینکه نمک‌پاشی و برف‌روبی جاده‌های مواصلاتی،‌ کوهستانی و مه‌گیر و نیز اصلی و فرعی روستایی از دیشب در مناطق مختلف اردبیل آغاز شده است، افزود: هم‌اکنون هیچ‌گونه مشکلی در تردد وسایل نقلیه در جاده‌های شهرستانهای اردبیل و سرعین وجود ندارد و تنها در برخی مناطق تردد با تردد با زنجیر چرخ امکان داشته و این به علت کولاک شدید است.

دشتی گفت: ماموران راهداری به صورت 24 ساعته در جاده‌های مواصلاتی و کوهستانی اردبیل مستقر شده و در حال خدمات‌رسانی بوده و نیز در صورت هرگونه بارش سنگین آماده بازگشایی و نمک‌پاشی راهها هستند.

وی افزود: طرح زمستانی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اردبیل از 26 آذرماه آغاز می‌شود و در این طرح بیش از 30 دستگاه و ماشین‌آلات راهداری و حمق و نقل جاده‌ای در جاده‌ها مستقر می‌شوند که با 55 نیرو آماده خدمات‌رسانی خواهند بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار