ارومیه؛

تشکیل گروه بحران زمستانی در تاکسیرانی شهرداری ارومیه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه از تشکیل گروه بحران سازمان تاکسیرانی در فصل سرما و بارش خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل از روابط عمومي شهرداري اروميه؛ فخرالدین معصوم زاده با بیان این که این طرح با همکاری تاکسیرانان اجرا می‌شود، اظهار کرد: در صورت مشارکت رانندگان تاکسی در تشکیل این گروه و جابه جایی مسافران در فصل بارندگی در نقاط مختلف شهر، تجهیزات زمستانی با تخفیف یا به صورت رایگان به این افراد اختصاص می‌یابد.

به گفته وی، رانندگان سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه به وسیله پیامک آمادگی لازم را برای شرکت در طرح زمستانی اعلام می‌کنند و در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز تجهیزات لازم تامین و در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه با اشاره به وجود 242 آژانس تلفنی در ارومیه اعلام کرد: 1268 پلاک قرمز و نیز هزار دستگاه پلاک سفید در این آژانس‌ها باید با رعایت حق نرخ کرایه به صورت تمام وقت حضور یابند.

معصوم زاده با اعلام این که طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده تا پایان سال جاری ادامه دارد، ابراز کرد: از 1700 دستگاه تاکسی با مدل 1383، 330 تاکسی نوسازی شده است که از این تعداد 325 دستگاه تاکسی فرسوده خودروی پیکان و 5 دستگاه سمند نوسازی شده‌اند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ارومیه گفت: شهروندان می‌توانند در صورت نبود سیستم گرمایشی مناسب و هر گونه تغییرات در نرخ کرایه‌ها به این سازمان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.