رشت؛

جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی رشت

جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی رشت آورده اجتماعی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت گفت : پروژه جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی رشت برای اعضای شورا آورده اجتماعی ندارد و بر اساس ضرورت و نیاز شهروندان در اولویت کاری قرار دارد.

عباس صابر در جلسه تلفیقی کمیسیون بهداشت و محیط زیست و عمران شورای اسلامی این شهر با اشاره به وضعیت پروژه جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی افزود : پروژه جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی رشت برای اعضای شورا آورده اجتماعی ندارد.

وی با بیان اینکه پروژه جمع‌آوری روان‌آب‌های سطحی رشت بر اساس ضرورت و نیاز شهروندان در اولویت کاری قرار دارد گفت : بازدیدهای متعددی تاکنون از پروژه روان‌آب‌های سطحی شهر رشت انجام شده است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت افزود : شهروندان پس از اجرای پروژه روان‌آب‌های سطحی رشت فراموش کنند که قبلاً در آن نقطه از شهر آبگرفتگی ایجاد می‌شده و امیدواریم با اجرای هر چه سریع‌تر پروژه روان‌آب‌های سطحی رشت مشکل آبگرفتگی برطرف شود.

معاون عمرانی شهرداری رشت نیز در جلسه مذکور با اشاره به وضعیت تجمع روان‌آب‌های سطحی در پل صابرین این شهر گفت : پیمانکار پل صابرین رشت اعلام کرده که در زمان احداث پل به موضوع روان آب‌های سطحی در مسیر پل توجه داشته است.

فرامرزجمشیدپور با بیان اینکه پیمانکار اعلام کرده که به دلیل آسفالت‌های روی پل صابرین مسیر مشخص شده برای روان‌آب‌های سطحی مسدود شده است افزود : آسفالت‌هایی که بعد روی پل صابرین انجام شد موجب بروز مسدود شدن مسیر روان‌آب‌ها شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی واحد تعمیر و نگهداری پل‌ها و تاسیسات شهرداری رشت، گفت : این واحد در بسیاری از شهرداری‌های کلانشهر کشور وجود دارد و زیر نظر حوزه معاونت عمرانی شهرداری مشغول به فعالیت است و با ایجاد این واحد از پل‌ها محافظت می‌شود .


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.