اصفهان؛

ذوب‌آهن فردا راهی قطر می‌شود

تیم ذوب‌آهن برای حضور در مسابقات وزنه‌برداری جام باشگاه‌های آسیا راهی قطر می‌شود و مدعی شماره نخست قهرمانی به شمار می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسابقات وزنه‌برداری جام باشگاه‌های آسیا از 23 آذرماه سال جاری به میزبانی قطر برگزار می‌شود که تیم ذوب‌آهن یکی از نمایندگان ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

تیم ذوب‌آهن با قهرمانی در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر، سهمیه شرکت در این رویداد بین‌المللی را به دست آورد اما با موافقت فدراسیون آسیایی، دو تیم دیگر از کشورمان نیز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

با اعلام کادر فنی تیم ذوب‌آهن، این تیم بدون بازیکن کمکی و با یاران خود در این رقابت‌ها شرکت خواهد کرد که حضور سهراب مرادی قطعی شده اما هنوز وضعیت وزنه زدن کیانوش رستمی مشخص نشده است.

پیش‌ از این قرار بود به جای مسابقات باشگاهی آسیا، کاپ قطر برگزار شود که هر تیم امکان شرکت دادن سه ورزشکار را داشت اما با منتفی شدن این اتفاق، مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، تیم ذوب‌آهن برای شرکت در مسابقات آسیایی روز دوشنبه راهی قطر می‌شود و برنامه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نیز به شرح زیر است:

اوزان 56، 62، 69و 77کیلوگرم: (24آذرماه)

اوزان 85کیلوگرم: (25آذرماه)

اوزان 94، 105و 105+ کیلوگرم: (26آذرماه)



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار