شیراز؛

راه اندازی اورژانس هوایی در شیراز

با هماهنگی پایگاه هوایی شهید دوران و علوم پزشکی اورژانس هوایی به زودی در سومین حرم اهل بیت(ع) راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)  آیت‌ الله سید علی ‌اصغر دستغیب رئیس هیئت امناء مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس در دیدار اعضای مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس با بیان اینکه همه ما میهمان بر سر سفره اولیا خدا و ائمه اطهار هستیم، گفت: اکنون وارد سال پانزدهم فعالیت مجمع خیرین شده‌ایم که این جز با لطف خداوند متعال و همت خیرین و مدیریت جهادی مدیران پر تلاش امکان‌ پذیر نبوده و مدیران جهادی اگرچه پرتعداد نیستند اما برای سایرین الگو هستند.
آیت‌الله دستغیب اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند مدیریت جهادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ضرورت دارد و همین آثار و برکاتی که در روستاها  و مناطق محروم با وجود کمبود ها شاهد بوده‌ایم به برکت همدلی و تلاش مدیران جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان در عرصه سلامت میسر شده است.
وی افزود: وجود جمعی از مدیران با اخلاص مومن و جهادی سبب شده مجمع خیرین توفیق ‌های بسیار داشته باشد و ما دست تمام کسانی که به فکر رفع نقیصه‌ های سلامت جامعه هستند به گرمی می ‌فشاریم که کار خیر، خیر است به ویژه اگر با حسن فاعلی و نیت الهی عامل آن همراه باشد.
دستغیب تصریح کرد: امید است با هماهنگی پایگاه هوایی شهید دوران و علوم پزشکی اورژانس هوایی به زودی در سومین حرم اهل بیت(ع) محقق شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار