قم؛

برنامه «طلوع مهر» از رادیو معارف پخش می‌شود

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه «طلوع مهر» از این رسانه به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی با اشاره به ویژه برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: برنامه مهر و ماه شب میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از رادیو معارف پخش می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: نهضت اسلامی و تمدن‌سازی در سیره نبی مکرم اسلام(ص)، پایه‌گذاری نهضت و تمدن اسلامی، زیر ساخت‌های تمدن اسلامی( عقاید صحیح، تربیت خواص، امت سازی)، ارکان و شاخصه‌های تمدن اسلامی(جامعه نبوی) و عوامل پیشرفت تمدن اسلامی از جمله محورهای این برنامه است.
 
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محورهای دیگر برنامه مهر و ماه گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالهادی مسعودی خمینی به عنوان کارشناس این برنامه به مباحثی مانند اقدام‌های تعالی بخش امام جعفر صادق(ع) در تمدن اسلامی (تجدید بنای تمدن اسلامی)، آثار نهضت علمی در اصلاح و تعالی نظام، اصلاح باورهای زیر بنایی، تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی، تبلیغ اسلامی و نظام‌سازی و اتحاد و انسجام بر محور ولایت می‌پردازد.
 
وی با بیان اینکه سیدروح‌الله شجاعی تهیه‌کننده و رضا هدایت‌فر مجری این برنامه است گفت: این برنامه شب میلاد از ساعت 19:15 تا 21 از این رسانه پخش می‌شود.
 
عظیمی از پخش برنامه طلوع مهر ویژه روز میلاد پیامبر اکرم(ص) از ساعت 9 تا 11:30 از این رسانه خبر داد و افزود: این برنامه دارای محورهای برکات وجود پیامبر اعظم(ص)، برکات و آثار حضرت در لحظه ولادت و دوران کودکی، تزلزل شرک و بت‌پرستی، نفی خرافه و خرافه‌گرایی، نزول رحمت الهی بر بشر و حرکت به سوی تکامل است.
 
وی گرایش به اسلام، ایجاد نهضت فراگیر جهانی، برکات وجود مبارک حضرت امام جعفر صادق(ع)، اختلافات مذهبی و تلاش حضرت برای ایجاد یکپارچگی و وحدت، سیره و گفتار حضرت با محوریت تقریب بین مذاهب، امامان مذاهب اربعه در مکتب حضرت، برکات وحدت و تقریب از نگاه امام صادق(ع)، زیارت پیامبر اعظم(ص) از بعید و مروری بر محورهای زیارت را از دیگر محورهای برنامه طلوع مهر ذکر کرد.
 
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف خاطرنشان کرد: حمید اشتری تهیه کنندگی، محمود رضا صابری اراکی مجری و حجت‌الاسلام والمسلمین علی احتشام کاشانی کارشناسی این برنامه را بر عهده دارد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، برنامه ، طلوع ، مهر ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.