استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد؛

ضرورت تقویت گمرکات آذربایجان غربی به لحاظ اختیارات و امکانات

استاندار آذربایجان غربی در دیدار با مدیران ستادی گمرک جمهوری اسلامی دیدار بر ضرورت تقویت گمرکات استان به لحاظ اختیارات و امکانات زیرساختی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مهندس سعادت در جلسه ای با حضور جمعی از مدیران و مسئولان گمرک کشور و همچنین ناظر گمرکات استان که در محل استانداری ترتیب یافت بر ضرورت تقویت گمرکات استان تاکید کرد و گفت: از مدیران ستادی گمرک کشور انتظار می رود اقدامات لازم را برای تقویت گمرکات استان به لحاظ اختیارات و امکانات زیرساختی بویژه در گمرک پرتردد بازرگان انجام دهند.

سعادت همچنین گفت: برای سهولت و روانسازی امور گمرکی و حمل و نقل بار در بازرگان بدنبال احداث یک مسیر ویژه ترانزیتی هستیم که با اجرایی شدن این طرح شاهد تحول جدی در این مرز خواهیم بود.

سعادت همچنین ضرورت اجرای طرح مدیریت یکپارچه را مورد تاکید قرار داد و گفت: از آنجا که اجرای مدیریت یکپارچه مرزی بر عهده گمرک است انتظار می رود گمرک کشور در این راستا نیز برنامه ریزی و اقدامات لازم را انجام دهد.

اشتغالزایی و ایجاد امکان تجارت مرزی برای مرزنشینان استان، انجام اقدامات فرهنگی و همچنین ایجاد اماکن اقامتی و متل ها در نزدیکی مرزها برای جذب و اسکان هر چه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی از دیگر موارد مورد اشاره و تاکید مقام عالی استان در این جلسه بود.

مدیران ستادی گمرک کشور هم در این جلسه در جهت پیگیری جدی رفع مسائل و مشکلات گمرکی استان آذربایجان غربی قول مساعد دادند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.