زمانی: منصوریان در شأن مدیریت باشگاه حرف بزند/ حاضرم توپ‌ جمع‌کن باشم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:د وستان باید بدانند این نوع صحبت کردن در مورد مدیریت باشگاه در شأن آنها نیست.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسن زمانی در مورد استفاده از لفظ «خانه‌تکانی» در کادر فنی استقلال اظهار داشت: ما در رابطه با کادر فنی استقلال، چیزی کم نگذاشتیم و هر بازیکنی را که خواستند جذب کردیم و هر چیزی نیاز داشتند در اختیارشان قرار دادیم. تیمی مثل استقلال که 30 میلیون هوادار دارد نگاه ویژه‌ای می‌طلبد و اگر ما چیزی می‌گوییم به خاطر کمک به هواداران است. در بازی با تراکتورسازی بدترین خاطره برای هواداران استقلال رقم خورد و در حالی که در پایان نیمه اول یک بر صفر پیش بودیم در نهایت بازی برده را باختیم. چرا باید در نیمه مربیان بازی را واگذار کنیم؟

وی افزود: ما از کادر فنی حمایت‌مان را انجام دادیم اما وقتی تیم با بدترین شرایط زمین را ترک می‌کند، از ما انتظار می‌رود تا اقدامات لازم را انجام دهیم. به هر حال هیئت مدیره در مورد این مسئله تصمیم می‌گیرد و بعد از تشکیل اولین جلسه اعلام نظر خواهد کرد.به طور حتم تا پایان هفته جاری برای رسیدگی به این مساله جلسه ای را تشکیل خواهیم داد.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا قصد تقویت کادر فنی را دارد یا اینکه می‌خواهند تغییراتی را انجام دهند، اظهار داشت:‌ باید در این مورد به جمع‌بندی برسیم تا ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید.این موضوع را در هیئت مدیره مورد بررسی قرار خواهیم داد.

زمانی در مورد اینکه منصوریان از او دعوت کرده تا عضو کادر فنی شود، گفت: دوستان باید بدانند این نوع صحبت کردن در مورد مدیریت باشگاه در شأن آنها نیست. انتقاداتی که ما می‌کنیم سازنده است و هیچ وقت قصد نداریم جای کسی را بگیریم. اگر کسی بتواند استقلال را در جایگاهی که شأن باشگاه است قرار دهد حاضرم به عنوان توپ‌جمع‌کن هم در خدمت تیم باشم تا اگر در این نقش مؤثر باشم به وظیفه خود عمل کنم. 

وی در مورد اینکه خیلی‌ها او را منتسب به محمود گودرزی می‌دانند، خاطرنشان کرد: گودرزی برادر خوب من است و افتخار داشتم چند سالی کنار او حضور پیدا کنم. حضور من در استقلال ارتباطی به این بزرگوار ندارد. در ابتدا که گودرزی مسئولیت گرفت من از هیئت مدیره بیرون آمدم و پس از یک مدت که احساس کردم می‌توانم خدمت کنم و زمانی که از من دعوت شد، این مسئله را پذیرفتم و کارم را پیش بردم.

زمانی درباره اضافه شدن نصراله عبداللهی و بهتاش فریبا به کادر فنی این تیم گفت: با اضافه شدن این دو برادر شاهد رشد خوبی نسبت به اوایل فصل در تیم بودیم و دیدیم که با وجود این عزیزان شرایط کمی بهتر شد. توصیه من به این عزیزان این است که به مسائلی که خارج از حوزه مسئولیت آنهاست وارد نشده و به حاشیه نروند. ما دیدیم بعد از حضور این دوستان روند تیم بهبود پیدا کرد. توصیه من به منصوریان این است که انتقادپذیر باشد و اگر زمانی نظری می‌دهد از روی دلسوزی است چرا که نگران شرایط تیمی است که 30 میلیون هوادار دارد. 

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد احتمال کنار گذاشتن منصوریان از استقلال تأکید کرد: این مسئله بستگی به نظر هیئت مدیره دارد و اجازه بدهید جلسه هیئت مدیره تشکیل شود تا در این مورد آنها نظر بدهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار