یاسوج؛

کلنگ‌زنی مدرسه ابتدایی شهدای بانک رفاه کارگران تنگ سریز

با حضور مسؤولان استانی مدرسه ابتدایی شهدای بانک رفاه کارگران تنگ سریز کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛  با حضور نیک‌اقبالی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس آموزش و پرورش بویراحمد، فرماندار بویراحمد و مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان مراسم کلنگ‌زنی مدرسه ابتدایی شهدای بانک رفاه کارگران برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به کلنگ‌زنی این مدرسه افزود: دانش‌آموزان این استان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار هستند و باید شرایط برای تحصیل آنها در دورترین نقاط استان فراهم شود.

هادی زارع‌پور مدرسه‌سازی را امری خیر عنوان کرد و گفت: تاکنون خیرین در زمینه مدرسه‌سازی در استان اقدامات خوبی انجام داده‌اند و امیدواریم روزی برسد که منطقه‌ای بدون مدرسه در استان نداشته باشیم و این مهم نیاز به تلاشی مضاف دارد.

در ادامه این مراسم ابراهیم ویس‌مرادی نیز اظهار کرد: این مدرسه با مشارکت 200 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران کشور در روستای تنگ سریز بویراحمد کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان گفت: نه تنها خیرین و مردم عادی، بلکه ادارات و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز می‌توانند در اجرایی شدن طرح‌هایی از جمله ساخت مدرسه به روستاها و مناطقی که مراکز آموزشی ندارند، کمک کنند.

ویس‌مرادی با بیان اینکه کمک کردن به اجرایی شدن برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی از جمله اهداف بانک رفاه است، افزود: بنا به درخواست اداره نوسازی مدارس بانک رفاه کارگران 75 درصد ( 200 میلیون تومان) اعتبار ساخت مدرسه‌ای در تنگ سریز را پذیرفت.

وی گفت: تلاش می‌شود این اقدام بانک رفاه کارگران زمینه‌ای برای توسعه اقدامات خیرخواهانه در این بانک باشد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: زمین این مدرسه با مساحت 550 متر اهدایی از طرف خیر آقای لقمان کرمی از اهالی روستای تنگ سریز است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.