ساری،

حضور موثر ناوگان ایران در آب‌های آزاد

شناورها و تجهیزات نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری  فرمانده نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست صمیمی با رئیس دانشگاه مازندران، اعضای هیأت علمی و رؤسای دانشکده‌ها در بابلسر گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از دانش بومی نخبگان و صنایعکشور ناوشکن‌هایی ساخته که در دنیا انگشت‌شمار است.
وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها داشته و دارد، گفت: استفاده از تجهیزات به‌روز و ناوشکن‌های مجهز و مطابق با فن اوری های جدید از موارد ضروری برای نیروی دریایی ارتش است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: نیروی دریایی برای دستیابی به این اهداف با بیشتر دانشگاه‌ها تفاهم‌نامه همکاری دارد.
وی ابراز امیدواری کرد نیروی دریایی با عقد تفاهم‌نامه همکاری از توانمندی های دانشجویان و اساتید دانشگاهها برای پیشرفت نیروی دریایی و توسعه منابع دریایی بهره‌مند شود.
امیر دریادار  سیاری  با بیان اینکه نیروی دریایی در راستای فرمایشات مقام معظم انقلاب فرهنگ برخورداری از نعمت دریا را مورد توجه قرار داده است، افزود: برای تحقق این هدف با ارتباط با وزارت آموزش و پرورش تلاش شد در کتاب جغرافیای دانش‌آموزان فصول بیشتری به مباحث دریایی اختصاص یابد.
در پایان این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه مازندران و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی منعقد شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار