امیدوارم تیم های ایرانی در آسیا به مراحل حذفی صعود کنند

منصوریان:در لیگ قهرمانان آسیا بحث منافع ملی در پیش است

سرمربی تیم استقلال تهران گفت:در خصوص مسائلی از جمله منافع مالی و اینکه تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس در این زمینه وجود ندارد بحث کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان پس از پایان جلسه امروز هم اندیشی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: بحث تیم های حاضر در این مسابقات بحث پرچم ملی است. انشااله با حمایت پرشور هواداران مان بتوانیم تیم پر مهره السد قطر را شکست دهیم و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری صعود کنیم.

وی ادامه داد:در جلسه امروز رئیس فدراسیون فوتبال بسیار خوشبین بود که تیم استقلال هم مانند سه نماینده کشورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد.از طرفی اعتقاد داشتند کم کم باید 3 نماینده کشورمان بتوانند به مرحله پلی آف لیگ قهرمانان صعود کنند چون از سال آینده قرار شده از امتیازات تیم ملی 30 امتیازش کم شود و برهمین اساس تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا می توانند با درخشش در این مسابقات این موضوع و امتیازات کم شده تیم ملی را جبران کنند.

سرمربی استقلال گفت: در اینجا بحث منافع ملی در پیش است و هیچ فرقی بین استقلال و پرسپولیس نیست. ما در این جلسه با برانکو صحبت کردیم تا بهترین چیدمان فدراسیون در رابطه با بازی های آینده مان را داشته باشیم. مسیر استقلال نسبت به سایر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا متفاوت تر است چرا که اول باید از سد تیم پر مهره السد قطر گذر کنیم،رئیس فدراسیون اصرار زیادی داشت که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا بحث رنگ در میان نباشد، تماشاگران با حضور در استادیوم ها به نحو احسن از تیم های ایرانی حمایت کنند چرا که دیگر اینجا بحث ملی در پیش است خوب نیست مانند رقابت های لیگ تماشاگران بر علیه تیم متقابل شعار دهند.

وی درباره اینکه آیا امروز جلسه ای با هیئت مدیره و اعضای آن داشته است یا خیر، بیان کرد: خیر، امروز جلسه ای را با کسی برگزار نکردم، تمام تمرکز و حواسمان را برای دیدار حساس این هفته مقابل پدیده گذاشته ایم. هر مسئله ای که باشد مدیرعامل به این موضع رسیدگی می کند و رئیس هیئت مدیره هم موضوع را در جلسه اعضا هیئت مدیره مطرح و نفرات حاضر در جلسه آن را بررسی خواهند کرد.

منصوریان در پایان درباره تغییر تاریخ دربی نیز خاطر نشان کرد : قرار شده تاریخ دربی عوض شود. پیشنهاداتی درباره تاریخ دربی به من و برانکو داده شده که قرار است نظر نهایی را در اینباره به سازمان لیگ اعلام کنیم. در این نشست صحبت های خوب و دوستانه ای را با برانکو برگزار کردم همچنین برنامه های لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را با هم هماهنگ کردیم تا دو تیم سرخابی در این رقابت ها با قدرت هر چه تمام تر به مصاف حریفان آسیایی خود بروند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۰:۳۴ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
تو تو لیگ برتر ته جدولی هارو ببر اسیا وملی بودن بازی اسیائی پیش کش .با این روند تو جام باشگاهها ته جدول اوت میشیم .منصوریان احترامت واجب برو مربی بزرگ بیاد داره فصل تموم میشه ها. فکری کنن مسئولان ومدیران باشگاه بزرگ استقلال .
آخرین اخبار