آتش سوزی در یک کارگاه مبل سازی/ حریق بدون خسارت جانی مهار شد

آتش سوزی کارگاه مبل سازی در میدان ابوذر، با سرعت عمل آتش نشانان مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه حوادث باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام این آتش سوزی از طرف شهروندان به سامانه 125 آتش نشانی تهران، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله زنگ ایستگاههای 28 و 65 را به صدا درآورد و نیروهای آتش نشان را در ساعت 08:28 دقیقه صبح امروز به خیابان ابوذر(فلاح)، میدان ابوذر اعزام کرد.

امیر معماریان مدیر منطقه چهارعملیات آتش نشانی تهران گفت: دراین حادثه طبقه دوم یک ساختمان 2 طبقه، با کاربری تولید مبلمان که محل انبار کردن چوب، ابر، اسفنج و پارچه نیز بود، بنا به دلایل نامعلومی طعمه آتش سوزی شد.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی، از 2 جهت لوله كشی کردند و پس از قطع جریان برق کارگاه، مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند.

معماریان در ادامه ابراز داشت: نیروهای عملیاتی در كمترین زمان شعله های آتش را تحت كنترل خوددرآورده و از سرایت آن به اطراف که ساختمان های مسکونی بود و همچنین به بار آمدن خسارات سنگین تر، جلوگیری بعمل آوردند.

این مدیر آتش نشانی با اعلام این که خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت، تاکید کرد: علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه در دست بررسی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار