ایلام؛

شاکله اصلی قدرت دستیابی به سیاست های اقتصاد مقاومتی

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) اعلام کرد: شاکله اصلی قدرت ایران اسلامی اقتصاد مقاومتی و دستیابی به اهداف این مقوله مهم و ارزشمند و عملیاتی کردن سیاست های آن است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار سیدصادق حسینی در همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی، ایده های برتر کارآفرینی و اردوهای جهادی استان گفت : برای دستیابی به مولفه هایی چون توسعه، پیشرفت، آرامش، سیاست، قدرت دفاعی و فرهنگی باید ساختار اقتصادی کشور تقویت شود.

وی افزود: استفاده از توانمندی جوانان خلاق و بهره گیری از ظرفیت منابع انسانی و مادی موجب تضمین استقلال و امنیت کشور می شود و باید به گونه ای شایسته از این ظرفیت های وافر استفاده کرد.

سردار حسینی با بیان اینکه در کشور 2 نوع نگاه در مقوله اقتصاد وجود دارد، تاکید کرد: یک نگاه عمومی بکارگیری ظرفیت و امکانات کشور و استفاده از جوانان جویای کار و فعال و خلاق است و نگاه دیگر سازش با غرب و استفاده از توان و توسعه خارجی است.

وی ادامه داد: رهبری و مردم و بخشی از مسئولان نظام علاقمند به نگاه اول هستند چرا که به تجربه ثابت شده چشم امید داشتن به غربی ها هیچگاه به نفع ملت های مظلوم نبوده و به نوعی استعمار کشورهای سازش گر را در پی دارد.














انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، حسینی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.