اردبیل؛

صدور یک هزار و 500 پروانه تاکسیرانی در اردبیل

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل گفت: یک هزار و 541 پروانه تاکسی در 6 ماه نخست سال 95، به منظور ساماندهی فعالیت تاکسی‌های شهر اردبیل صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رحیم سعیدی در جلسه تشریح برنامه‌های 6 ماه اول این سازمان اظهار کرد: در پی آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده، از 726 دستگاه تاکسی فرسوده ناوگان تاکسیرانی اردبیل تا به امروز تعداد 460 دستگاه تاکسی جدید در کمتر از 6 ماه جایگزین تاکسی فرسوده شده و تحویل ثبت نام کنندگان شده است و مابقی نیز در مرحله انجام اقدامات نوسازی قرار دارد.

وی گفت: بیش از 90 درصد حائزین شرایط دریافت خودرو جدید تاکسی در اردبیل ثبت نام کرده‌اند و تا به امروز اعتباری بالغ بر 92 میلیارد ریال در قالب وام بانکی به امر نوسازی ناوگان تاکسیرانی اردبیل از طریق بانک‌های مذکور پرداخت شده است.

سعیدی افزود: برگزاری دو دوره آموزشی جهت آموزش رانندگان تاکسی با حضور نزدیک به دو هزار نفر از تاکسیرانان در کنار سایر کارهای فرهنگی و انجام تبلیغات محیطی در مناسبات و مراسم های مختلف از دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل در نیمه نخست سال 95 بوده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بحث ساماندهی رانندگان خطی و گردشی و همچنین رانندگان کمکی تاکسی را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل برشمرد و خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال 95 با صدور 353 پروانه تاکسیرانی برای مالکان خطی، 683 پروانه تاکسیرانی برای رانندگان گردشی و همچنین صدور 151 پروانه تاکسیرانی برای رانندگان کمکی خطی و 354 پروانه تاکسیرانی برای رانندگان کمکی گردشی، نسبت به امر مهم و تاثیرگذار ساماندهی رانندگان تاکسی اقدام کردیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.