زاهدان؛

ارائه بیش از یک میلیون ساعت آموزش در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای

بیش از یک میلیون ساعت آموزش در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،رئیس اداره امور موسسات کارآموزی آزاد و مشارکتهای مردمی استان سیستان و بلوچستان از ارائه بیش از ا میلیون و 236هزار و 873نفر- ساعت آموزش دربخش خصوصی طی 8 ماهه سالجاری در استان خبر داد . 

نصیری رئیس با اعلام این خبر گفت: عملکرد آموزشی 8ماهه سالجاری در 206 آموزشگاه آزاد سراسر استان یک میلیون و 236هزار و 873نفر- ساعت آموزش معادل 6هزار و 416نفر دوره آموزشی بوده است . 
نصیری افزود: آموزش‌های بخش خصوصی در 91 حرفه آموزشی از زیرمجموعه 21 رشته آموزشی شامل فناوری اطلاعات، مراقبت و زیبایی، طراحی و دوخت، امور مالی و بازرگانی، عمران، برق، گردشگری، مکانیک، معدن، مخابرات و الکترونیک، صنایع دستی، صنایع غذایی و امور باغی و زراعی به متقاضیان ارائه شده است .

وی گفت: طی این مدت  یک میلیون و 182هزار و 775 نفر - ساعت در رشته های بخش خدمات ، 30هزار و 232  نفر - ساعت در بخش صنعت و  18هزار و 397 نفر - ساعت در بخش فرهنگ و هنر و  5 هزار و 469 نفر – ساعت در بخش کشاورزی مهارت های لازم را فرا گرفته اند.

نصیری با اشاره به اینکه مهارت‌آموزان درآموزشگاه‌های آزاد  فنی و حرفه‌ای در پایان دوره در دو مرحله آزمون کتبی و عملی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: پس از قبولی در این دو مرحله، گواهینامه مهارت به مهارت‌آموزان داده می‌شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.