قم؛

افتتاح نمایشگاه فناوری های نرم

همزمان با هفته پژوهش در مراسمی، نمایشگاه فناوری‌های نرم در کتابخانه دانشگاه قم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛آئین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر قم در کتابخانه دانشگاه قم و آئین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور احد جمالی معاون استاندار قم، آیت‌الله عسگر دیرباز رئیس دانشگاه قم، آیت‌الله محمود رجبی عضو هیات امنای دانشگاه قم، سید حسین اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان و معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها و مراکز علمی همراه بود، از پژوهشگران و فناوران برتر استان تجلیل و نمایشگاه فناوری‌های نرم در کتابخانه دانشگاه قم افتتاح شد.

آیت‌الله دیرباز در این مراسم با اشاره به‌ضرورت توجه ویژه به مبحث پژوهش و فناوری اظهار داشت: امیدواریم بعد از پایان آذرماه به کمک استانداری و تمامی دانشگاه‌های استان اعم از دولتی و غیردولتی برنامه‌ریزی مشترکی برای هفته پژوهش سال آینده انجام دهیم تا اقدامی بهتر نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

رئیس دانشگاه قم با تاکید براینکه فراهم‌سازی بستر مناسب برای پژوهشگران از ملزومات به شمار می‌رود افزود: با فراهم کردن بستری مناسب با کمک همه نهادهای علمی و اجرایی استان، شاهد رشد و پیشرفت چشمگیر در زمینه پژوهش و فعالیت بیشتر دانشجویان و اساتید در قالب پژوهش و فناوری هستیم.

 معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در این مراسم با بیان اینکه پژوهش و فناوری حلقه میان دانشگاه و صنعت است، اظهار داشت: برطرف شدن نیازهای مردم از طریق پژوهش و فناوری میسر است و پژوهشگران با انجام کارهای پژوهشی علاوه بر رشد اقتصادی و علمی جامعه نیازهای مردم را نیز برطرف می‌کنند.

 عضو هیئت امنای دانشگاه قم،در این مراسم با اشاره به تاکید اسلام مبنی بر دانش‌اندوزی و کسب علم اظهار داشت: در هیچ مکتبی جز اسلام بر تکریم عالمان و کسب دانش سفارش نشده است همان‌گونه که جهل و نادانی و استفاده سوء از علم نهی شده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار