شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه گزارش داد:

تلاش انگلیس برای کتمان حقایق در سوریه و تبلیغات علیه این کشور

دولت انگلیس برای تبلیغات بر ضد سوریه و تحریف واقعیت‌ها در جنگ تحمیلی بر ضد این کشور، میلیون‌ها دلار هزینه می‌کند.

تلاش انگلیس برای کتمان حقایق در سوریه و تبلیغات علیه این کشور
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، روزنامه «ای بی سی» ترکیه فاش کرد دولت انگلیس هر ماه دهها هزار دلار به یک موسسه تبلیغاتی که در ترکیه فعالیت می کند، می پردازد تا اقدامات تبلیغاتی بر ضد سوریه انجام دهد.  

خبرنگار این شبکه گزارش داد: روزنامه «ای بی سی» ترکیه مدرکی دیگر در بهره‌برداری غرب از همه راهها و ابزارها برای تحریف واقعیت‌ها درباره سوریه و انتشار اقدامات تبلیغاتی خصمانه بر ضد سوریه فاش و اعلام کرد دولت انگلیس ماهانه دهها هزار دلار به یک موسسه تبلیغاتی در ترکیه موسوم به «آر اف اس» که غربیهای حاضر در ترکیه آن را اداره می کنند، می پردازد تا تصاویر ویدئویی منتشر کند و فعالیتهای تبلیغاتی دیگر بر ضد دولت سوریه انجام دهد.  

پایگاه اینترنتی «Moon of Alabama» آمریکا پیش از این تایید کرده بود خبرگزاری‌ها و روزنامه های غربی، نویسندگان، دیپلماتها و کارشناسان را برای ترویج چهره ای تحریف شده از آنچه در سوریه و به ویژه در حلب رخ می دهد استخدام می کند. 

این پایگاه افزود مواضع رسانه های غربی به وضوح جانبدارانه است.  

این پایگاه اضافه کرد موسسه «آر اف اس» تنها موسسه تبلیغاتی که مورد حمایت مالی انگلیس قرار دارد و در این زمینه فعالیت می کند نیست بلکه موسسات تبلیغاتی غربی دیگری نیز هستند که در ترکیه فعالیت می کنند و میلیونها دلار برای انجام فعالیتهایی در تحریف حقایق در سوریه دریافت می کنند.  

روزنامه «گاردین» انگلیس پیش از این اعلام کرده بود لندن سه میلیون دلار به یک شرکت تبلیغاتی برای انجام فعالیت بر ضد دولت سوریه پرداخت کرده است.  

گفتنی است آمریکا و همپیمانان آن از جمله انگلیس تلاشهایی رسانه ای را برای گمراه کردن و وارونه جلوه دادن حوادث در سوریه و دستیابی به اهدافی مشخص هدایت می کنند و این کشورها در سالهای گذشته دروغهای زیادی را برای تحقق اهداف خود منتشر کرده اند از جمله این دروغها،دروغ موسوم به «مخالفان میانه رو» و وجود تفاوت بین آنها و گروههای تروریستی دیگر. اما در نهایت دروغ‌های آنها برابر ایستادگی سوریه، به اهداف خود نرسیده است.  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار