گرمسار;

گرمسار میزبان همایش ملی اقوام و عشایر ایران

فرماندار گرمسار از برگزاری سومین همایش ملی اقوام و عشایر ایرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرمسار ، داریوش طاهری اظهار داشت: همایش ملی اقوام و عشایر ایرانی برای سومین بار به میزبانی شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.
وی افزود: مسئولان کشوری و استانی و همچنین برخی از هم‌وطنان از اقوام ایرانی در این مراسم حضور خواهند یافت.
فرماندار گرمسار با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی دقیق برای انجام میزبانی و پذیرایی به بهترین شکل، لازم است افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف‌اند برای هرچه بهتر برگزار شدن این همایش و میزبانی از هم‌وطنان و مهمانان در این روز تلاش کنند و سعی در رفع نقص‌های سال‌های قبل در برگزاری این همایش باشند.
طاهری اضافه کرد: شهرستان گرمسار در همایش ملی اقوام و عشایر میزبان 9 تن از اقوام ایرانی همچون ترک، لر، کرد، ترکمن، عرب، مازنی، گیلک، بلوچ و کرمانی در سالن ورزشی شهید باهنر خواهد بود.
وی همچنین با تأکید بر اینکه دستگاه‌های خدمت رسان شهرستان به هم‌وطنان و مهمانان در این همایش در حالت آماده‌باش قرار بگیرند افزود: یکی از اهداف مهم در برگزاری این همایش ایجاد شورونشاط و امید به مردم است و باید برای بی‌نقص برگزارش دن این مراسم دستگاه‌های اجرایی شهرستان با یکدیگر همکاری و هماهنگی داشته باشند.
فرماندار گرمسار در پایان از برگزاری این همایش در روز پنجشنبه مورخ 25 آذرماه خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در ورزشگاه شهید باهنر آغاز می‌شود و تا ساعت 21 شب پایان خواهد یافت.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.