عضو تیم ملی دو و میدانی:

دغدغه اصلی من در اردوی کیش نداشتن مربی است

زور آوند گفت: متاسفانه تنها مشکلم در مرحله نخست اردوی تیم ملی دو و میدانی در کیش نداشتن مربی است که امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

حمیدرضا زور آوند در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قطع همکاری اش با مربی اسبقش بیان کرد: با توجه به اینکه مربی ام محمدمهدی محمدی اعلام کرده به دلیل مشکلات شخصی و کاری نمی تواند دیگر هدایت من را به عهده داشته باشد و با توجه به نزدیکی مسابقات بین المللی پیش رو به احتمال زیاد مربی خود را تغییر خواهم داد.

عضو تیم ملی دو و میدانی درخصوص اینکه چه کسی را به عنوان مربی برای مسابقات قهرمانی آسیا برمی گزیند،گفت: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و الان دارم با چیزایی که در این چند سال اخیر یاد گرفته ام تمریناتم را دنبال مي کنم، امیدوارم بتوانم هر چه سریعتر گزینه مناسبی را برای هدایت خود انتخاب کنم تا بتوانم تمرینات اختصاصی ام را به صورت جدی تری دنبال کنم تا در مسابقات قهرمانی آسیا با قدرت تمام برای کشورم افتخار آفرینی کنم.

زور آوند درمورد برگزاری اردوهای تیم ملی دو و میدانی در کیش اظهار کرد: خوشبختانه آرامش خوبی بر وضعیتم حاکم است.به نظر من یکی از بهترین اردوهای چندسال اخیرم را سپری کرده ام، در این مدتی که در کیش حضور دارم تمام امکانات لازم از سوی مسئولان ورزش کیش برای آرامش ورزشکاران تدارک دیده شده است.

وی درباره دریافت حقوق ورزشکاران در اردو گفت: در این 12 روزی که در اردوی کیش همراه با سایر ملی پوشان در حال تمرین کردن هستم،به طور روزانه به ملی پوشان حقوق پرداخت می شود ، که فکر می کنم این بهترین تصمیمی است که فدراسیون برای دوندگان در نظر گرفته است تا تمام دوندگان با جدیت تمام در اردوهای تیم ملی شرکت کنند.

رکورد دار دوی 20 کیلومتر پیاده روی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا قصد شرکت در اردوهای برون مرزی رادارد یا خیر،اظهار کرد: هنوز تصمیم خاصی را برای شرکت در اردوهای برون مرزی در نظر نگرفته ام و مهم ترین کار من در زمان فعلی انتخاب کردن یک مربی با دانش است و پس از اینکه مربی ام مشخص شد با مشورت با مربیم به احتمال زیاد برای برگزاری یک اردوی برون مرزی راهی یکی از کشورهای خوش و آب هوای اروپایی خواهم شد تا بدون دغدغه تمریناتم را تا پیش از رقابت های قهرمانی آسیا در آنجا دنبال کنم.

زور آوند در پایان درخصوص اینکه مربیان داخلی چه فرقی با مربیان خارجی دارند،خاطر نشان کرد: معتقدم کیفیت مربیان داخلی بهتر از خارجی است زیرا آنها برای رشد و پیشرفت دو و میدانی کشورمان در این سال ها زحمات زیادی را متقبل شده اند. درست است مربیان خارجی از دانش فراوانی در امر مربی گری برخوردار هستند اما نباید مربیان داخلی را نفی کنیم،زیرا هم اکنون بیشتر دوندگان زیر نظر مربیان داخلی در حال تمرین کردن هستند، آن ها از مفاخر دو و میدانی ایران محسوب می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار