رشت؛

کسب سه رتبه برگزیده برتر کشوری توسط پژوهشگران گیلانی

پژوهشگران گیلانی سه رتبه برگزیده برتر کشوری را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛این رتبه ها شامل یک تجربه برتر، طرح پژوهشی و معلم پژوهنده برتر است که توسط فرهنگیان استان به دست آمد .

مسول روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان کفت: امسال برای نخستین بار در افتخارات پژوهش آموزش و پرورش گیلان سه رتبه برتر ثبت شد. طرح اقدام پژوهی علی رسولی در بخش معلم پژوهنده برتر با عنوان " کاهش پرخاشگری گروهی از دانش آموزان سال نهم دبیرستان شاهد پسران رشت از طریق درمان شناختی _ رفتاری در سال تحصیلی 95- 94 توانست رتبه برتر آثار پژوهشی کشور را به دست آورد. وی در سال تحصیلی قبل نیز توانسته بود عنوان معلم پژوهنده برتر را از آن خود کند.

شاهین رهنما افزود: در بخش پژوهش برتر، طرح پژوهش دکتر مشکبید حقیقی با عنوان " شناسایی عوامل ایجاد اهمال کاری در فعالیتهای یادگیری دانش آموزان " که در اسفند 94 در شورای تحقیقات گیلان تصویب شده بود، حائز رتبه برتر شد.

وی گفت: در بخش تجربه برتر، غلامرضا مدبری فر رئیس پژوهشکده تعلیم و تربیت که با توجه به کمبود بودجه پژوهشی دانشجویی در تدوین 700 پایان نامه اهدایی همکاران فرهنگی گیلان ، نقش داشت عنوان برتر را کسب کرد. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.