داستانی خواندنی به روایت پرویز پرستویی +اینستاپست

پرویز پرستویی در اینستاگرام خود متنی از یک داستان جالب را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز پرستویی بازیگر پرآوازه کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرامش قطعه داستانی با موضوع آفرینش جهان را منتشر کرد.

وی نوشت:
"محمد مسعود نخستین:
از انسان دانايي پرسيدند، چرا خداوند این دنیا را آفرید که در آن شاهد اینقدر ظلم و بدی و جنایت باشیم؟
پاسخ: شاید برایت عجیب باشد که خداوند هرگز این دنیا را اينگونه نیافریده است. این دنیا آفرینش خود شما است. بله قطعاً خداوند دنیا را آفریده، ولی تو ابداً در مورد آن دنیا چیزي نمیدانی. او این دنیا را هرگز اينگونه نیافریده است؛ این دنیا را که در آن ریچار نیکسون وجود دارد، ویتنام وجود دارد و چنگیز و هیتلر وجود دارد. خداوند چنین دنیایی را نیافریده است؛ دنیای آدلف هیتلر و موسولینی و فاشیزم و کمونیسم و استالین و مائو.

خدا این دنیا را نیافریده است؛ دنیایی که در آن فقر بیداد می‌کند، زیرا که مردم بسیار طمعکار هستند، زیرا که مردم به احتکار کردن ادامه می‌دهند، دنیایی که در آن زندگی چنین زشت است، دنیایی که در آن حتی بارشی از عشق وجود ندارد، دنیایی کویر گونه، بی عشق که در آن مردم فقط رقابت می‌کنند و می‌جنگند. جایی که خشونت بسیار زیاد است.نه، خدا چنین دنیایی را نیافریده است. این دنیای شماست؛ شما آفریننده آن هستید. شما همین دنیا هستید. این دنیا فرافکنی شماست، این دنیا بر اساس زشتی شما ارتعاش دارد. پس خدا چنین دنیایی را نیافریده است. لطفاً او را مسئول آن نساز، او مسئول نیست."

داستانی خواندنی به روایت پرویز پرستویی+اینستاپست

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار