ساری،

اعزام 15 هزار مازندرانی به مشهد مقدس

۱۵ مازندرانی با نیت واقفان راهی زیارت امام رضا (ع) شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: به برکت موقوفات تعداد ۱۵نفر از مشتاقان زیارت امام رضا (ع) برای اولین بار عازم مشهد مقدس شدند.

وی افزود: طرح زائران حرم رضوی در راستای اجرای صحیح و امینانه نیت واقفان در مازندران اجرا شد.

حجت الاسلام قربانی رسالت های مهم سازمان اوقاف و امور خیریه را نظارت و صیانت از نحوه اجرای نیت واقفان خیراندیش دانست و گفت: موقوفات امانتی مهم بر عهده سازمان اوقاف و امور خیریه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به تجربه اجرای موفق طرح زائران حرم رضوی در سه سال گذشته، افزود: این طرح با هدف اجرای صحیح نیت موقوفات مرتبط با زیارت حرم امام رضا (ع) با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی از آثار و برکات وقف طراحی شده است.

حججت الاسلام قربانی میزان سهمیه اعزام زائر را براساس میزان عواید موقوفات مرتبط با آن دانست و گفت: پرداخت هزینه سفر زیارت به افراد مستمند، شناسایی افراد مستحق، بهره مندی نیازمندان از اجرای نیت، ترویج فرهنگ زیارت و ایجاد وقف جدید برای زیارت، بهره مندی از برکات زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) جهت عاشقان و دلباختگان حضرت به ویژه افرادی که تاکنون زائر نشدند از دیگر اهداف اجرای طرح زائران حرم رضوی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار