تبریز؛

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید موسی پور تبریز

با حضور شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز زمین چمن مصنوعی زمین فوتبال شهید موسی پور (دیهیم) به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مراسم افتتاحیه این زمین چمن مصنوعی با حضورنجفی شهردار، شهرام دبیری، اصغر عابدزاده، جواد ششگلانی، سعید حاجی زاده، فریدون بابایی اقدم رئیس از اعضای شورای شهر تبریز و جمعی از مدیران ارشد شهری و شهروندان فوتبال دوست برگزار شد.

با بهره برداری از چمن مصنوعی زمین فوتبال دیهیم که از زمین های فوتبال قدیمی فوتبال تبریز است امکان استفاده شهروندان ساکن در این منطقه کم برخوردار شهری فراهم شده است.

شهردار تبریز حمایت از ورزش محلات را از محورهای مهم توسعه اجتماعی شهر خواند.

نجفی در مراسم افتتاح زمین چمن مصنوعی شهید موسی‌پور(دیهیم) با بیان این مطلب اظهار کرد: محلات تبریز، همواره کانون مهم استعداهای ناب فوتبال کشور بوده است؛ امروز حضور سه تیم از تبریز در لیگ برتر فوتبال، ریشه در همین مزیت اجتماعی دارد. 

وی با اشاره به این‌که زمین فوتبال دیهیم از جمله این زمین‌هاست که سال‌ها در وضعیت نامناسب خاکی در خدمت جوانان محله بود، گفت: تقویت فوتبال محلات، در خدمت نشاط اجتماعی و توسعه ورزش همگانی بوده و در آینده‌ای نزدیک با ایجاد چمن مصنوعی در هشت زمین دیگر، استمرار خواهد داشت.

شهردار تبریز ادامه داد: علاوه بر ایجاد چمن مصنوعی در فوتبال محلات، تقویت و تجهیز رختکن‌ و ایجاد سیستم‌های صوتی و روشنایی، در برنامه معاونت عمرانی شهرداری تبریز لحاظ شده است.

نجفی، با بیان این که ورزش همگانی می تواند در خدمت اهداف قهرمانی باشد، گفت:  حمایت از زیرساخت‌های فوتبال محلات، در کنار اهداف نشاط و سلامتی باید موجب تقویت تیم‌های پایه شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار