حصارکی:استعفای ذوالقدر بسیار دیرهنگام است/نقد اصلی به پولادگر است

کارشناس تکواندو گفت:استعفای ذوالقدر بسیار دیرهنگام و بی فایده است و هیچ مشکلی از معضلات تیم ملی برطرف نمی کند.

حصارکی:استعفای ذوالقدر بسیار دیرهنگام است/نقد اصلی به پولادگر استحمیدرضا حصارکی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: استعفای ذوالقدر بسیار دیرهنگام و بی فایده است و بعد از این فاجعه تاریخی در تکواندو، استعفا هیچ مشکلی از معضلات تیم ملی برطرف نمی کند.

وی افزود: اگر ذوالقدری به این نتیجه رسیده بود که حضورش به تکواندو لطمه میزند و به افکار عمومی احترام می گذاشت هرگز در متن استعفا خود قید نمی کرد که تحت فشار انتقادها قرار دارد.

حصارکی عنوان کرد: ذوالقدر بیش از ۲۰ سال است که در تکواندو حضور داشت و باید بعد از مسابقات جهانی ۲۰۰۷ چین که نتیجه لازم را به عنوان سرمربی کسب نکرد از سمت خود استعفا و با دنیای تکواندو خداحافظی می کرد تا شاید کارنامه خود را بهتر رقم می زد و تا این اندازه تکواندو ایران را تخریب نمی کرد.

وی در ادامه بیان کرد: ذوالقدری خیلی زودتر و بعد ریو باید کنار می رفت و استعفای وی چیزی از تکواندو کم نمی کرد.

کارشناس ورزش های رزمی عنوان کرد: نقد اصلی به پولادگر است چرا که کمیته فنی در فدراسیون وجود ندارد که آسیب شناسی درستی از عملکرد تیم ها داشته باشد.پولادگر فضای کاری را برای افراد دلسوز و حرفه ای بسته است و سال ها یک تعداد افراد مشخص در فدراسیون فعالیت کردند و نتیجه این رفتار فاجعه تاریخی تکواندو شد.

حصارکی ادامه داد: اگر نقدی و گله به پولادگر است به خاطر نبود همکاری مناسب وی با کارشناسان و افراد مناسب این رشته است.معتقدم تغییرات باید از مدیریت آغاز شود تا بتوانیم شاهد موفقیت تیم ملی باشم.

وی در خصوص اینکه اگر دو تیم با کادر فنی متفاوت به مسابقات اعزام می شد شاید نتیجه بهتری کسب می کردیم، گفت:حضور یک تیم در دو مسابقه نشان می دهد که با وجود پتانسیل های مناسب فدراسیون نتوانسته در مسابقات لیگ برای تیم ملی پشتوانه سازی کند که در این موقعیت ها باید کادر فنی و بازیکنان ذخیره وجود داشته باشد و حتی در بخش بانوان نیز بسیار ضعیف تر عمل کرده که در این دوره نماینده هم نداشتیم.

حصارکی تصریح کرد: باید از پولادگر پرسید فلسفه 20 سال برگزار لیگ برتر چیست و وقتی نمی توانیم ملی پوشان ذخیره برای تیم ملی داشته باشیم.اگر انتخاب های درستی انجام می دادیم اکنون می توانستیم با قدرت ظاهر شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون نیاز به خانه تکانی و یک بازنگری اساسی دارد و باید کمیته های فنی را برای آسیب شناسی تشکیل دهد تا اوضاع تکواندو رو به بهبود رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار