تجربه‌ سال‌های دور تئاتر مسجد اتفاق موفقی در حمایت از هنر است

خوشبختانه این طرح كه چند سال بود مغفول مانده بود، احیا شده و به مرحله خوبی رسیده است.

شب/تجربه‌ سال‌های دور تئاتر مسجد اتفاق موفقی در حمایت از هنر استبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حمیدرضا اسماعیلی در مراسم افتتاح طرح «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» با اشاره به رسالت‌های حوزه هنری در تولید آثار فاخر هنری انقلابی و پرورش استعدادهای جوان در مسیر هنر ارزشی اظهار كرد: تجربه‌ سال‌های دور تئاتر مسجد اتفاق موفقی در حمایت از هنر محسوب می‌شود.
 
وی با اشاره به اینكه استان زنجان افتتاح  طرح «تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» در زنجان اقدامی برای احیای یك امر مبارك بوده است، افزود: خوشبختانه این طرح كه چند سال بود مغفول مانده بود، احیا شده و به مرحله خوبی رسیده است.
 
رئیس حوزه هنری استان زنجان با بیان اینكه مساجد پایگاه‌های دینی، فرهنگی و اجتماعی هستند، افزود: در این پایگاه‌ها از اقدام رسول اكرم (ص) كه از آغاز فعالیت خود در نهایت سختی و تنگدستی بدون توجه به تجهیزات آغاز به فعالیت كرد، الگوبرداری شد.
 
وی با اشاره به اینكه ما همواره برای انجام یك كار فرهنگی ما همیشه به دنبال تجهیزات بوده‌ایم، گفت: اما اگر به فعالیت رسول اكرم (ص) توجه كنیم، خواهیم دید كه هیچ نیازی یا نیاز چندانی نه به صورت مطلق بلكه برای آغاز كار به تجهیزات نداشته است.
 
وی با اشاره به اینكه مساجد پایگاه‌های مناسبی برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی هستند، تصریح كرد: امیدواریم با افتتاح دفتر «تئاتر مردمی بچه های مسجد» فعالیت مطلوبی در زمینه هنر داشته باشیم.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار