یاسوج؛

10هزار درخواست مردم استان در سامانه سامد ثبت شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در سفر رئیس جمهوری به استان بیش از 10 هزار و 300 درخواست مردم به صورت تلفنی درسامانه سامد ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ استاندار در بازدید سرزده از واحدهای مختلف حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: تاکنون به بخش اعظمی از این درخواست ها پاسخ داده شده و به بانک ها و دستگاه های اجرائی مربوطه و دستگاه های خدمات رسان نیز ارجاع داده شده است.

موسی خادمی توسعه و حرکت استان را مدیون افکار، برنامه ریزی و تلاش مستمر نیروهای خدوم دانست و از آنان خواست نسبت به مطالبات مردم به ویژه روستائیان حساس باشند و سعی کنند رضایتمندی مردم را در اولویت فعالیت های کاری خود قرار دهند.

وی از واحدهای مدیریت بحران، بازرسی و حوزه فنآوری اطلاعات استانداری هم بازدید کرد و فعالیت ها، وظایف و ماموریت این بخش ها را بسیار مهم و حساس خواند.

استاندار در دیدار کارکنان سامانه سامد بر پاسخگوئی به نیازمندی های مردم تاکید کرد و از مدیر و مجموعه مربوطه خواست سعی کنند هیچ نامه ای از مردم در جریان سفر ریاست جمهوری و هیات دولت به استان بدون پاسخ نماند و تاکید کرد: در این خصوص رضایتمندی و اعتماد مردم جزء اولویت های اصلی باشد.

استاندار همچنین در سایت سامانه سامد به یکی از تماس گیرندگان پاسخ داد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.