نقدی:بازیکنان ما باور پیروزی ندارند/امیدوارم نیم فصل دوم بهتر باشیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری اراک گفت: بازیکنان من جوان و بی تجربه هستند و به پیروزی در لیگ برتر باور ندارند.

علی نقدی، در گفتگو با خبرنگار توپ وتور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عدم تجربه کافی بازیکنانش را عامل شکست‌های تیمش دانست و گفت: تیم ما ذهنیت کاملی برای حضور در لیگ ندارد و بیشتر از آنکه در بعد فنی بازنده باشند از لحاظ روانی در مسابقات خود شکست می‌خورند.

 وی ادامه داد: پیش بینی می‌کردم که بتوانیم نیم فصل نخست در رده بالاتری قرار بگیریم اما در بعضی مسابقات واقعا به کم تجربگی بازیکنانمان باختیم و این موضوع کار ما را برای کسب عنوانی بهتر در جدول رده‌بندی سخت کرد.  

سرمربی شهرداری اراک اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد در فاصله باقی مانده تا نیم فصل دوم لیگ برتر روی تیم از لحاظ روانی بیشتر کار کنیم و با برگزاری جلسات گفتگو بتوانیم باورپذیری بازیکنانمان را افزایش دهیم. 

نقدی درباره عملکرد تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال در نیم فصل نخست این رقابت‌ها گفت: به اعتقاد من همه تیم‌ها در این دوره از مسابقات سیستماتیک و با برنامه کار می‌کنند و در هر مسابقه تیمی برنده می‌شود که در دقایق حساس توانسته است از تجربه خود بهتر استفاده کند و اشتباه کمتری داشته باشد، امسال شاهد برگزاری یکی از سخت‌ترین و نزدیک‌ترین لیگ‌ها هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار