استقبال بی‌نظیر خریداران از دومین مزایده جایگاه‌های سوخت

سبحانی گفت: این مزایده، دومین مرحله از برگزاری مزایده های جایگاههای سوخت سال 95 است که در روز دوشنبه 22 آذرماه با استقبال پرشور متقاضیان برگزار شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجعفر سبحانی مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی در رابطه با برگزاری مزایده 40 جایگاه سوخت دولتی گفت: این مزایده، دومین مرحله از برگزاری مزایده های جایگاههای سوخت سال 95 است که در روز دوشنبه 22 آذرماه با استقبال پرشور متقاضیان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مزایده برای 25 جایگاه پاکت پیشنهادی آمد که خبر از فروش 60 درصد جایگاههای آگهی شده با حضور بخش خصوصی می‌دهد و این موضوع بیان کننده این مطلب است که سازمان خصوصی سازی به اهداف خود که واگذاری املاک و دارایی های دولت به بخش خصوصی می باشد جامع عمل پوشانده است.

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت:در این مزایده 262 پاکت برای خرید این جایگاههای سوخت آمد که میانگین 10.5 برابر تقاضا برای هر پاکت می باشد و از رشد بیشتری نسبت به میانگین 7 برابری پاکتها برای مزایده قبلی جایگاههای سوخت برخوردار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای 25 جایگاه سوختی که روز گذشته به فروش رسید حدود 140 میلیارد تومان قیمت پایه در نظر گرفته شده بود که با استقبال خوب خریداران و نیز با افزایش 30 درصدی قیمتهای پیشنهادی نسبت به قیمت پایه مواجه بودیم و برآورد ما از مجموع قیمتهای پیشنهادی برای این 25 جایگاه هم حدود 180 میلیار تومان است که البته برای برخی از جایگاههای سوخت تا چند برابر قیمت پایه نیز پیشنهاد داشتیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار