تیم باشگاهی فوتبال شیلی به دنبال شکست محاصره غزه

یکی از تیم های باشگاهی فوتبال شیلی با برگزاری مسابقاتی، در پی توجه جهانیان به مسئله محاصره غزه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اینترنتی نشریه میدل ایست مانیتور ،رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین اعلام کرد تیم فوتبال باشگاهی «دپورتیوو پالستینو» متعلق به کشور شیلی نخستین تیم ورزشی خواهد بود که محاصره غزه به دست اسرائیل را خواهد شکست.

جبریل الرجوب  در کنفرانسی خبری در رام الله که به طور مشترک با بازیکنان این باشگاه برگزار شد گفت: تیم فوتبال باشگاهی دپورتیوو پالستینو نقش مهمی در آگاه سازی درباره مسئله فلسطین ایفا کرده است.

وی افزود: این باشگاه فوتبال با فعالیت های خود در آمریکای شمالی و جنوبی و سایر مناطقی که به نام فلسطین و با پرچم فلسطین بازی می کند به آگاهی بخشی درباره مسئله فلسطین کمک کرده است. باشگاه دپورتیوو پالستینو نیز مانند تیم ملی فوتبال ما که نقش مهمی در اتحاد فلسطینی های داخل و خارج از کشور ایفا می کند، ورزش را بر اساس این باور خود که یک عنصر متحد کننده است، از سیاست جدا کرده است.

تیم فوتبال باشگاهی دپورتیوو پالستینو در سال 1920 به دست گروهی از مهاجران فلسطینی در شیلی تأسیس شد. این تیم قرار است با تیم ملی فلسطین بازی دوستانه ای را در استادیوم بین المللی شهر نابلس داشته باشد.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار