سرپرست و مربى استقلال اخراج شدند؛

محروميت ٥ ساله طرزى و اخراج مربى تيم جوانان / رأى سامره در جلسه آتى!

طبق اعلام كميته انضباطى باشگاه استقلال سرپرست و مربى تيم جوانان استقلال اخراج و جريمه شدند.

محروميت ٥ ساله طرزى و اخراج مربى تيم جوانان / رأى سامره در جلسه آتى!به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اتفاقات اخير و اعتصاب تيم جوانان تيم فوتبال استقلال در نهايت کمیته انضباطی باشگاه استقلال به اين مساله ورود و با تشكيل رأی لازمه را صادر کرد.

بر این اساس، سعید طرزی سرپرست تیم جوانان استقلال علاوه بر اخراج، به 5 سال محرومیت از فعالیت در رده‌های پایه و حضور در باشگاه استقلال محکوم و همچنين 80 درصد قرارداد وي نيز کسر شد. 

از طرفى گرم رودى مربى تيم جوانان استقلال نيز اخراج و 80 درصد مبلغ قرارداد وى نیز کسر گرديد 

باشگاه استقلال با توجه به اینکه سیاوش اکبرپور از سمت خود استعفا کرده ، برای او حکمی صادر نکرد و طبق گفته مسولان به نوعى در حق وى لطف شده است.

کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص پرونده تعلیق مربیگری علی سامره در تیم امید استقلال هم تشکیل جلسه داد اما با توجه به اينكه قرار است اين پرونده بيشتر مورد بررسى قرار گيرد بر همين أساس صدور رأی به جلسه دیگری موکول گرديد .

محسن بزرگى معاونت حقوقى باشگاه استقلال گفت :با توجه به نشستى كه برگزار شد در نهايت سعيد طرزى سرپرست تيم جوانان استقلال اخراج و به ٥ سال محروميت از حضور در باشگاه استقلال محكوم و همچنين ٨٠ درصد قراردادش كسر گرديد 

وى ادامه داد :از طرفى گرم رودى مربى تيم جوانان نيز طي رأي صادر شده اخراج و ٨٠ درصد قراداد وي نيز كسر خواهد شد 

معاونت حقوقي باشگاه استقلال در پايان درباره پرونده علي سامره گفت :با توجه به جلسه اي كه برگزار گرديد قرار شد در جلسه ديگرى رأي وي نيز صادر شود چرا كه بايد تحقيقات اين پرونده كامل شود 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار