حسینی: فدراسیون فوتبال کارمند بازنشسته ندارد/ کفاشیان مشمول قانون بازنشستگان نمی شود

مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال براساس قانون پیش می رود و در حال حاضر هیچ کارمند بازنشسته ای ندارد.

امیر حسین حسین مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  درباره این موضوع که علی کفاشیان به دلیل بازنشستگی نمی تواند در فدراسیون فوتبال فعالیت کند، تصریح کرد: طبق قانون بازنشستگان دارای مدرک بالای لیسانس می توانند در صورت دریافت یک سوم حقوق به فعالیت خود ادامه دهند اما نکته ای که در این میان وجود دارد این است که علی کفاشیان به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال، مدرک با وجود داشتن مدرک فوق لیسانس حقوقی از فدراسیون نمی گیرد. بنابراین نباید وی را جزء افراد مشمول قانون بازنشتسگی محسوب کرد.

وی درمورد این که آیا تمام کارمندان بازنشسته فدراسیون فوتبال از این فدراسیون جدا شده اند یا خیر، بیان کرد: خوشبختانه فدراسیون فوتبال براساس قانون پیش رفته و در حال حاضر هیچ کارمند بازنشسته ای در این فدراسیون مشغول نیست.

مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره این که آیا اعطای سمت مشاور به افراد بازنشسته نوعی بی احترامی به قانون نیست، توضیح داد:  بهروان، کاظمی و شهبازی بازنشسته هایی بودند که امروز از سمت های خود در  سازمان لیگ جدا شدند و حکم مشاور گرفتند. با این حال از آن جایی که حقوقی دریافت نمی کنند نمی توان اعطای حکم مشاور به آن ها را خلاف قانون دانست. بازهم تاکید می کنم در فدراسیون فوتبال فرد بازنشسته ای فعالیت نمی کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار