زاهدان

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از انهدام باند چهارنفره سرقت موتور سیکلت و کشف 30 فقره سرقت در این راستا خبر داد.

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در زاهدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارگاهان پلیس با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به جامانده، باند چهارنفره سارقان سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی‌های به عمل آمده و ارائه دلایل و مدارک، لب به اعتراف گشودند و شیوه خود را در انجام سرقت‌ها این‌گونه بیان کردند که با پرسه زده در سطح شهر و در زمان مناسب اقدام به سرقت موتورسیکلت فاقد سیستم ایمنی و حفاظتی می‌کردند.

این مقام انتظامی در ادامه ضمن دستگیری یک مال‌خر در این رابطه، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست در راستای پیشگیری از سرقت به توصیه و هشدارهای پلیسی توجه داشته و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را با شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار