شهرکرد؛

مدیریت نيروهای انتظامی و امنیتی در فضای مجازی مطلوب است

استاندار چهارمحال و بختياری، مدیریت نيروهای انتظامی و امنیتی در فضای مجازی را مطلوب بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سليمانی در هجدهمین همایش رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ ها و پاسگاه ‌های انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت نيروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در فضای مجازی مطلوب است.

وی افزود: برخی افراد قصد دامن زدن به مسائل حوزه آب در استان از طریق فضای مجازی را داشتند كه با تلاش نيروهای مذکور این مشكل به شیوه درستی مدیریت و رفع شد.

سلیمانی ادامه داد: در سه سال گذشته برخی اتفاقات مانند مسائل مربوط به موضوع آب و زندان شهركرد نيز با همدلی و همراهی به موقع این نیروها و مردم مديريت و رفع گردید.

وی به برگزاری انتخابات دهمين دوره مجلس شورای اسلامی با كمترين درگيری و نزاع در استان هم اشاره و اضافه كرد: این امر نیز با همدلی بين مردم و مسئولان محقق شد.

استاندار چهارمحال و بختياری با اشاره به توسعه راه های استان در سه سال گذشته به عنوان يكی از مهمترين دستاوردهای دولت يازدهم ادامه داد: با توسعه راه های ارتباطی، این استان از بن بست خارج و به مسير ترانزيتی بين استان های مركزی و جنوب كشور تبدیل گردید.

سلیمانی در ادامه به افزايش كشفيات مواد مخدر و كالای قاچاق به دليل توسعه راه های ارتباطی در استان اشاره و اضافه كرد: با توجه به كمبودهای نيروی انتظامی مانند پاسگاه ها و تجهيزات، اين امر با مشكلاتی مواجه شده كه باید با راه اندازی پاسگاه های جديد در گلوگاه های مهم با پدیده قاچاق به صورت جدی تری مقابله شود.

وی گفت: با گسترش راه های ارتباطی، ترافيک و تلفات ناشی از تصادفات جاده ای هم در استان افزايش يافته كه رفع اين مشكل نيازمند تجهيز و ارتقای کنترل و ایمنی جاده هاست.

هجدهمین همایش رؤسا و فرماندهان کلانتری‌ ها و پاسگاه ‌های انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی کشور در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.