جعفرزاده در تذکر شفاهی:

مصوبات سفرهای استانی دولت تاکنون تکمیل نشده است

نماینده مردم رشت گفت: از دولت خواهشمندیم که به مصوبات سفرهای استان رئیس جمهور رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در تذکر شفاهی امروز مجلس گفت: در ابتدای دولت یازدهم گفته شد که قرار است به استان گیلان سفر کنند و با سفر روحانی به استان 14 مصوبه داشتیم که یکی از آنها تکمیل راه آهن قزوین- رشت بود که این پروژه نه تکمیل شده و نه هیچ امیدی برای ادامه کار وجود دارد.

وی افزود: راه آهن قزوین- رشت و امتداد آن به انزلی و آستارا قرار بود به گفته خود رئیس جمهور تا آخر سال 95 به اتمام برسد اما با این وضعیت اعتباری این راه آهن تمام نمی‌شود.

نماینده مردم رشت خاطر نشان کرد: آزاد راه منجیل- رودبار تکمیل آن جزو مصوبات سفر استانی رئیس جمهور بود اما هنوز تکمیل نشده و با فرا رسیدن تعطیلات مردم باید ساعت‌ها در ترافیک باقی بمانند.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: یکپارچه‌سازی اراضی 10 هزار هکتار بدون یک ریال پول تصحیح شد و پیمانکار هم اکنون مطالبه دارد سد شفا رود و سد پل رود که جزو مصوبات بوده نیمه کاره باقی ماندند حتی یک سد لاستیکی دراین دولت احداث نشد 500 میلیون دلار به استان‌های جنوب و غرب کشور برای آبرسانی اختصاص پیدا می‌کند اما ما آبی که در استان وجود دارد برای پاکسازی آن اعتبار نداریم به طوری که آب شرب و شیرین ما به دریای خزر وارد می‌شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: توسعه پرورش ماهی در قفس و صنایع پتروشیمی استان خشت بر روی خشت گذاشته نشده است تکمیل کتابخانه مرکزی و لای روبی تالاب انزلی از معضلات موجود این استان است ما صیادان را از دریا به بیرون کشیدیم و به آنها گفتیم که به شما اعتبار می‌دهیم تا وارد شغل دیگری شوید اما هم اکنون آنها نه شغل دارند و ما به آنها 40 میلیارد تومان بدهکاریم از شما خواهشمندیم این موارد که جز مصوبات سفرهای استان رئیس جمهور است را به آن رسیدگی کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار