اهواز؛

حضور بوکسور‌های خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

در مسابقات قهرمانی کشور تیم بوکس خوزستان شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حمید زنگنه‌منش، نایب‌رییس هیات بوکس استان، اظهارکرد: این مسابقات از 26 آذرماه به مدت شش روز در شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی بااشاره به نفرات تیم استان، گفت: رضا سلیمانی در وزن 52 کیلوگرم، راغب آلبوشکه در وزن 60 کیلوگرم، حسین خضیربحری در وزن 64 کیلوگرم، رضا کیا در وزن 69 کیلوگرم، سیاووش امیدی در وزن 75 کیلوگرم و علی احمدی در وزن 81 کیلوگرم به عنوان بوکسور و حسین آزادپور و ابراهیم امیدی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

نایب‌رییس هیات بوکس خوزستان با مثبت برشمردن آمادگی ورزشکاران استان برای شرکت در این رقابت‌ها، عنوان کرد: امیدوارم بوکسورهای خوزستانی در این مسابقات بتوانند نتایج خوبی کسب کنند.

وی بااشاره به عدم حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از این هیات، گفت: در 9 ماهی که از سال جاری می‌گذرد، حمایت آنچنانی از ما نشده است و برای شش اعزامی که به مسابقات قهرمانی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور داشته‌ایم، خودمان هزینه کرده‌ایم و اندک کمکی که اداره‌کل ورزش و جوانان داشته است، جوابگوی این اعزام‌ها نبوده است. ما انتظار داریم حمایت بیشتری از ما صورت بگیرد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.