قزوین؛

قزوین میزبان کنفرانس هیدرولیک ایران

پانزدهمین کنفرانس هیدرولیک ایران از امروز در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ دکتر امیر صمدی دبیر علمی این کنفرانس گفت: تا کنون 380 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس رسیده است .

قزوین میزبان کنفرانس هیدرولیک ایران

به گفته ی وی : پس از داوری، 85 مقاله برای ارائه شفاهی و 135 مقاله برای ارائه پوستر مورد پذیرش قرار گرفته است.

آینده نگاری وضعیت آب دشت قزوین بارویکرد مدیریت مصرف و ارتقا بهره وری آب، معرفی و بررسی سامانه های هشدار سیل با توجه به فناوری های نوین پیش بینی، معرفی سیستم مدیریت آب های سطحی شهر قزوین از گذشته تا به امروز، تصویب، تشکیل و راه اندازی سازمان نظام مهندسی آب، چشم انداز تحقیقات در بخش آب وزارت نیرو و رویکردهای نوین احیاء رودخانه های شهری از جمله محورهای برگزاری این کنفرانس 2 روزه است.

دکتر فواد کیلانه ئی دبیر پانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران هم گفت : این کنفرانس بزرگ ترین گردهمایی فعالان صنعت آب و هیدرولیک است که هر سال انجمن هیدرولیک ایران با همکاری یکی از دانشگاه های طراز اول کشور برگزار می کند.

وی گفت : اولويت نخست پانزدهمین کنفرانس هيدروليک ايران تلاش براي به روز کردن محورهاي کنفرانس و ارتقاء کيفيت و کاربردي کردن تحقيقات و نتايج آن است.

دبیر پانزدهمین کنفرانس ملی هیدرولیک ایران اضافه کرد: محور اصلی این کنفرانس ، آب و مسائل زیست محیطی ناشی از آن در دشت قزوین بعنوان یکی از چالش های مهم استان قزوین است.

برپایی شش کارگاه آموزشی وهشت نشست تخصصی به همراه بازدید از سد نهب و اب انبار های قزوین از جمله برنامه این کنفرانس دو روزه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.