اردبیل؛

ارتقا سطح کیفی محصولات تولیدی در اردبیل

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده و با تامین اعتبارات مورد نیاز سطح کیفی محصولات تولیدی و داخلی در استان اردبیل ارتقا می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ هاشم علایی امروز در دیداری با رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل اظهار داشت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده با تامین اعتبارات مورد نیاز سطح کیفی محصولات تولیدی و داخلی در استان اردبیل ارتقا می‌یابد تا بتوانیم کیفیت محصولات تولیدی این استان را به وضعیت مطلوب برسانیم.

وی افزود: انتظار می‌رود که با همکاری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل اعتبارات لازم برای پوشش استاندارد محصولات تولیدی استان اردبیل اختصاص یابد تا بتوانیم به اهداف خود در راستای تحقق سیاستهای اققتصاد مقاومتی برسیم و گامهای اساسی در این زمینه برداریم.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت:خوشبختانه با توجه به افزایش صد در صدی نیروی انسانی، شاهد افزایش هزینه‌های جاری اداره کل هستیم ولی متاسفانه در حال حاضر با کمبود منابع مالی روبرو هستیم که نیاز است در این زمینه اقدامات لازم و اساسی انجام شود تا بتوانیم مشکلات و موانع موجود را از سر راه برداریم.

علایی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی تاکید شده که انتظار می‌رود در این راستا مسئولان و دستگاههای مربوطه همکاریهای لازم را انجام دهند تا بتوانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستا جامه عمل بپوشانیم.

وی بیان کرد: در این راستا حمایت و همراهی نهادهایی همچون سازمان برنامه و بودجه در افزایش بودجه جاری اداره کل می‌تواند سبب ارتقای کیفیت کالا، ترویج و اشاعه فرهنگ استاندارد در جامعه شود که امید داریم حمایتهای همه‌جانبه‌ای توسط این سازمان برای رسیدن به اهداف مورد نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار