کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در بیانیه‌ای؛

آزادسازی حلب؛ انتقام الهی از جنایتکارانی که سال‌ها در حق مردم سوریه ظلم کردند

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک پیروزی نیروهای ارتش سوریه در حلب، این پیروزی را انتقام از جنایتکاران دانست.


آزادسازی حلب؛ انتقام الهی از جنایتکارانی که سال‌ها در حق مردم سوریه ظلم کردندبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیانیه ای به مناسبت آزادسازی حلب منتشر کرد.

این بیانیه به شرح زیر است:
 
فانتقمنا من الذین اجرموا و کان  حقا علینا نصر المومنین (رم 47)
 
خداوند متعال را شکرگزاریم که بار دیگر امدادهای غیبی و عنایات الهی، مستکبرین جهان را با همه عِده و عُده به شکست کشانید و آمریکای جنایتکار را که بیش از 5 سال است با همکاری رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان اروپایی و منطقه‌ای خویش و گسیل دهها هزار تروریست خوانخوار از بیش از 80 کشور جهان موجب کشته شدن دهها هزار انسان بیگناه و آوارگی میلیون ها زن و کودک و پیر و جوان گشتند، روسیاه نمود و دولت و ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی، قدرت‌های بزرگ جهان را شکست دادند و موجب شدند جبهه مقاومت یک بار دیگر لذت پیروزی مهم دیگری را تجربه کند و بزرگترین شهر سوریه یعنی حلب آزاد شود.
 
این پیروزی، انتقام الهی از جنایتکارانی بود که سال‌ها در حق مردم سوریه ظلم و جنایت نمودند و اراده الهی انتقام خون هزاران شهید مظلوم را از آنها گرفت.
 
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با درود به روان پاک همه شهدای مدافع حرم و مقاومت، این پیروزی بزرگ را به مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران، دولت و ملت سوریه و همه جبهه مقاومت تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال پیروزی نهایی مردم سوریه، عراق، لیبی، یمن، بحرین و همه ملت‌های تحت ظلم و ستم را خواستار است.
 
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار