آخرین خبرها از تحولات سوریه؛

درگیری ارتش سوریه با تروریست‌ها در حومه حمص و لاذقیه/ هلاکت شماری از تروریست‌ها

ارتش سوریه در درگیری با تروریست‌ها در حومه حمص و لاذقیه، شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه مواضع و محورهای تحرکاتی تروریست ها را در حومه حمص  و لاذقیه به دقت هدف قرار داد و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند. 

ارتش سوریه مواضع تروریست های داعش را در اطراف گردانی متروک در منطقه تی فور و در روستای شریفه در حومه شرقی حمص هدف قرار داد.

ارتش سوریه گردان دفاع هوایی در اطراف فرودگاه تی فور را از تروریست های داعش بازپس گرفت.

در این حملات یک خودروی زرهی و مسلح تروریست ها در این گردان منهدم و شماری از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند.

در حومه شمالی لاذقیه نیز ارتش سوریه محورهای حرکتی و ارتباطی تروریست های جبهه النصره را در اطراف روستای برج الحیاه هدف قرار داد که به دنبال آن تمامی عناصر تروریستی حاضر در این منطقه به هلاکت رسیدند و تسلیحات آنها منهدم شد.

 ارتش سوریه و نیروهای مسلح سوریه همچنین با حملات متمرکز به مواضع و مراکز تجمع تروریست های جبهه النصره در  شهرک نعیمه در حومه شرقی درعا، مهمات و تسلیحات تروریست ها را منهدم ساختند و شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساندند. 

از سوی دیگر، حدود 1500 نفر از عناصر مسلح شهرک کناکر در حومه جنوبی دمشق به طرح آشتی ملی سوریه پیوسته و اسلحه های خود را تحویل دادند و از عفو عمومی ریاست جمهوری برخوردار شدند.

شمار زیادی از عناصر مسلح حومه جنوبی دمشق در مناطق و شهرک های مختلف آن به دنبال پیوستن به طرح آشتی ملی و برقراری آتش بس با دولت سوریه هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۵ آذر ۱۳۹۵
شیاطین وهابی داعشی به نابودی کامل رسیه اند واین نیست مگر امداد غیبی الهی وعذا بی که این قوم کذاب به ان گرفتار شده همچون قوم لوط وثمود حتی بدتر از انان است ...
آخرین اخبار