کرمانشاه؛

لازمه تغییر و تحول در دانشگاه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه گفت: وظیفه مهم دانشگاه تحول و حرکت به سمت کیفیت بخشی به فعالیت های پژوهشی و آموزشی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛دکتر نوذر قنبری گفت:لازمه تغییر، تحول و حرکت به سمت کیفیت بخشی در دانشگاه اجرای صحیح و درست طرح های اقتصادی و شرکت های دانش بنیان است.

 وی خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم اقتصاد دانش بنیان را تقویت کنیم، وظیفه مهم ما این است که در این حوزه تحول داشته باشیم و این تحول و حرکت باید به سمت کیفیت بخشی فعالیت های پژوهشی و آموزشی باشد.

 دبیر هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه در خصوص نقش دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم افزود: نقش دانشگاه در تولید علم در کشور بر کسی پوشیده نیست و کار ما حرکت در مرزهای دانش است و می بایست مبتنی بر برنامه باشد.

 قنبری تصریح کرد: یکی از وظایف دانشگاه تربیت دانشجو با مدیریت قوی است. مدیر قوی یعنی اینکه بتواند درشرایط سخت، مدیریت بحران کند و بدون بودجه بهترین مدیریت را داشته باشد و باید برای ارتقا کیفیت در وضع دانشگاه و جامعه سخت کار کند.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در ادامه پیشنهاد روز دانشگاه باز را مطرح و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید به خوبی به بیرون از مجموعه معرفی شود و لازمه این کار  تقویت امور بین الملل و روابط عمومی است و در این راستا می توان با در نظر گرفتن "روز دانشگاه باز" نسبت به معرفی دانشگاه به دانش آموزان و خانواده های آنان برای آشنایی با محیط دانشگاه، امکانات و دستاوردها اقدام کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.