افتخاری: بازیکنان باید به نظر سرمربی تیم احترام بگذارند/کادرفنی استقلال تغییر نمی کند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بازیکنان تیم باید به نظر کادر فنی احترام بگذارند و نباید با قهر تیم را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رضا افتخاری بعد از پیروزی آبی‌پوشان مقابل تیم پدیده بیان کرد: باید استقلال تمرینات بهتر و بیشتری داشته باشد تا از این وضعیت بحران خارج شود. می توانستیم در این بازی گل‌های بیشتر بزنیم که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. ضعف‌های تاکتیکی وجود دارد که منصوریان با تمرینات مداوم آنها را برطرف خواهد کرد.

وی در خصوص رفتار آرش افشین عنوان کرد: منصوریان باید در این خصوص توضیح دهد که چرا آرش افشین در لیست نبوده و به طور حتم وی هم ناراحت شده،‌اما بازیکن نباید این رفتار را از خود نشان دهند و به نظر سرمربی تیم احترام بگذارند.

افتخاری در مورد بازی امروز پیشکسوتان استقلال با تیم خبرنگاران گفت: باشگاه کمیته پیشکسوتان دارد و با این کمیته هیچ هماهنگی نشده بود. جباری و قراب نزد من آمدند و از برگزاری این بازی اظهار بی‌اطلاعی کردند. بنابراین من هم گفتم اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید باشگاه در جریان باشد و من هم به احترام پیشکسوتان سر مسابقه نرفتم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه فردا در مراسم چهلم پورحیدری بازیکنان حضور پیدا می‌کنند یا خیر، افزود: بازیکنان در این مراسم حاضر خواهند شد.

افتخاری همچنین در باره اینکه روز گذشته خبری منتشر شد که مسئولان پدیده از غیبت نماینده استقلال در جلسه هماهنگی ناراحت شده‌اند، ادامه داد: سرپرست تیم ما عبداللهی در مالزی در کارگاه آموزشی حضور داشت و به خاطر این کسی حضور نداشت. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در خصوص اینکه یک مربی آلمانی قرار است به کادر فنی اضافه شود، خاطر نشان کرد: این موضوع صحت ندارد و کسی به کادر فنی اضافه نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار