اصفهان؛

بررسي طرح جامع كاهش آلودگي هواي كاشان در دانشگاه اهواز

رییس اداره حفاظت محیط‌زیست کاشان از بررسی اجرای طرح جامعه کاهش آلودگی این شهرستان در دانشگاه اهواز خبرداد.

محمود قهرمانی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نتایج بررسی این طرح توسط رییس اداره آزمایشگاه هوا اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان در جلسه کارگروه مدیریت پسماند در فرمانداری کاشان اعلام شد.
وی تصریح کرد:دعوت از مجری طرح در جلسه آتی کارگروه مدیریت پسماند در کاشان برای اعلام نتایج طرح و پیگیری مرحله اجرایی طرح کنترل کیفی شهرستان کاشان در قالب کمیته ها و ارسال نیازهای دستگاهها در حوزه محیط زیست به فرمانداری از مصوبات این جلسه بود.
به گفته وی،سومين جلسه كارگروه مخاطرات زيست محيطي به همراه دومين جلسه كارگروه پديده گرد و غبار  در كاشان نیز با توجه به وقوع پدیده ریزگردها در سالهای اخیر و تداوم آن و نظر به پیامدهای سوء زیست محیطی و بهداشتی برای شهروندان تشکیل شد.
وی افزود:دستیابی به راهکارهای اجرایی در جهت مقابله با این پدیده گرد و غبار، ارائه پروژه هایی در راستای مبارزه و کاهش پدیده گرد و غبار وتشریح وظایف ارگانها از جمله اهداف کارگروه مخاطرات زیستی و پدپدیده گرد و غبار در کاشان بود.
به گفته وی، بحث و تبادل کارشناسی مواردی از قبیل تشکیل چندین کمیته با حضور اعضا کارگروه و اعلام نتیجه اقدامات انجام شده از جمله مصوبات این کارگروه ها بود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.