گرگان؛

ترس اسرائیل از قدرت دفاعی ایران

اسرائیل از قدرت دفاعی ایران واهمه دارد.

به گزارش خرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ نماینده ولی فقیه در گلستان در خطبه های نماز جمعه گرگان گفت: قدرت بنیه دفاعی ما آنقدر قوی است که حتی اسرائیل هم به خود جرأت نمی دهد به ایران چپ نگاه کند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: امیدواریم بتوانیم امت خوبی برای پیامبر بزرگوار اسلام (ص) باشیم.

وی ادامه داد: پیامبر (ص) یکی از اهداف بعثت خود را مسائل اخلاقی مطرح فرمودند و این نشان می دهد مسائل اخلاقی نقش مهمی در دنیا و آخرت دارد و به ما می فهماند باید به مسائل اخلاقی اهمیت دهیم.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: کم توجهی به مسائل اخلاقی مشکلات مهمی برای زندگی دنیوی و اخروی انسان ایجاد می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه جامعه بسیار گرفتار دروغ، تهمت، افترا و ریختن آبروی دیگران گرفتار شده است.

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: تهمت همان دروغ و بدتر از دروغ است و می گویند هیچ گاه زبان پیامبر بزرگ اسلام به بدگویی باز نشد اما چرا اخلاق ما به پیامبر نزدیک نمی شود درحالی که ما امت پیامبر هستیم و این یعنی پیرو او باشیم.

وی اضافه کرد: از افرادی که در تجلیل شهدا شرکت کردند مخصوصا خانواده شهدا و ستاد این برنامه تشکر می کنم و همچنین از مهمانانی که وقت گذاشتند و آمدند قدر دانی داشته باشم.

آیت الله نورمفیدی ادامه داد: از میان اقشار جامعه این دو قشر روحانی و دانشگاهی مورد نظر امام قرار گرفت و اقشار دیگر مطرح نشد زیرا حوزه و دانشگاه هر دو مراکز موثر در جامعه هستند.

وی خاطر نشان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی این که در هدف یکی باشیم. هر کدام وظیفه ای خاص دارند اما اگر در کنار هم قرار بگیرند بسیار در جامعه موثر خواهند بود.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: حوزه و دانشگاه یک ذره از هدف توسعه ای خود نباید غلفت کنند.

وی بیان کرد: ایران در کنار جبهه مقاومت می خواهد سلطه گران، حاکمیتی در منطقه نداشته باشند. پیروزی حلب نشان داد جمهوری اسلامی و حاکمیت سوریه توان بیرون راندن دشمن را دارد و دشمن هم اگر حرفی می زنند به خاطر این است که ضربه خورده اند.

وی افزود: آن ها می خواستند با روس ها کنار بیاند تا کردستان سوریه و بخش سنی نشین از سوریه جدا شود ولی وقتی حلب پیروز شد نشان داد آن ها نمی توانند به اهداف خود برسند و آنجا تفرقه ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: آل سعود و آمریکا و کشورهای دیگر به چه حقی سوریه و بقیه کشورها را با خاک یکسان کرده اند. وقتی شما برای منافع دیگران می جنگید امنیت خود را به خطر می اندازید.

وی خاطرنشان کرد: اگر امنیت می خواهند باید در کنار ایران باشند نه این که دست خود را به روی آن هایی که دشمن اسلام هستند دراز کنند.





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.