قزوین؛

قاتل فراری به دام افتاد

قاتل فراری پس از شش ساعت به دام افتاد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ دادستان شهرستان بوئین زهرا گفت : این فرد پانزدهم آذر امسال یک زن  را در نزدیکی یک دامداری در حومه شهر در محور بوئین زهرا به امیرآباد نو نقش بر زمین می کند و محکم گردن مقتول را فشار می دهد و جسد او را در یک گودال دفن می کند .

قاتل فراری به دام افتاد

 ابوالفضل محبی افزود : با توجه به  مستندات ، ماموران به یکی از شهروندان که با مقتول تماس تلفنی داشته است مظنون می شوند  و  وی را دستگیر می کنند .

دادستان شهرستان بوئین زهرا گفت : مقتول پس از شنیدن قرائن و شواهد و مستندات لب به اعتراف گشود و راز یک جنایت را باز کرد .


وی با بیان جزییات بیشتر ی از این قتل گفت: قاتل مجدد به تصور اینکه شاید مقتول زنده باشد فردای روز قتل  به محل جنایت باز می گردد و برای اطمینان از مرگ مقتول چند ضربه مجدد به وی وارد می سازد.

به گفته محبی ، قاتل پس از اطمینان از مرگ مقتول با ریختن بنزین بخشی از جسد را آتش می زند و سپس جسد را در همان محل قبلی دفن می کند.

دادستان عمومی و نقلاب شهرستان بویین زهرا افزود: قاتل برای اینکه مقامات قضایی را از مسیر اصلی منحرف کند بخشی از وسایل شخصی مقتول را به جاده بوئین زهرا به ساوه انتقال می دهد و در فاصله چند کیلومتر رها می کند تا کارآگاهان و مسئولان قضایی پروند ه تصور کنند که قاتل پس از ارتکاب جنایت به سمت ساوه متواری شده است.

محبی افزود : در حال حاضر قاتل با تشکیل پرونده قضایی دربازداشت به سر می برد .

دادستان شهرستان بوئین زهرا گفت : با توجه به جریحه دارد شدن افکار عمومی در شهرستان بویین زهرا مجموعه قضایی این شهرستان بلافاصله و با اولویت کیفرخواست را به دادگاه کیفری یک استان ارسال خواهد کرد تا رسیدگی به این پرونده در سریع ترین زمان ممکن و پس از طی مراحل قانونی آغاز شود.

محبی  تاکید کرد: آلوده شدن فضای مجازی به بداخلاقی و از بین رفتن عفت عمومی در تعداد زیادی از شبکه های اجتماعی و همچنین گسترش استفاده ماهواره در خانواده ها از مهم ترین دلائل افزایش چنین جنایت هایی است .

انتهای پیام/

 .
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۸:۴۹ ۲۶ آذر ۱۳۹۵
این دلائل جرم وجنایت مورداشاره شمادرتمام دنیاوجودداردوامکان تخلیه هیجانات هم درکنارش وجوددارد